Tips på Thaimusik

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du måste ha en hemsk otur, lego. I vår by är det precis som ledarn skriver, bara viktiga nyheter som läses upp. Fester med hög musik är inte särskilt vanliga, men dom gånger det sker så är det med besked.

Än en gång - Carabao rules!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Lika dant hos oss inga högtalare i våran by o Carabao dom e gooa dom lika dant me big ass bodyslam o da endorfhine mm mm
dom flesta låtarna handlar om kärlek ledarn så de e inte så svårt o förstå sångerna

Matte skit i Lego :) han vet ju inget han bor ju i chayapum

Lego den skiten som dom antagligen spelar hos dig e inta samma som Carabao mm mm de e me säkerhet Mor lam big diffrent :) borde väl en plinkare som dig veta :)

Lyssna på denna den e helt underbar era fruar kan förklara innebörden av texten :)

kommer en till denna e me ledsam

Ja dom känner säkerligen till legos stora irritation och tar semester när han gör det. ;) ;) ;)

Bakfull och inte hör, icke jag! Då är tupparna värre i så fall!! :o

Dom ända högtalarna som ja ser o hör kommer från vårat hus me en blandning av thai rock o ac/dc metallica mm mm tror nog att det e ja som väcker dom andra runt om :)

Hej!
Har aldrig tidigare skrivit något här i ChaiMai, men nu hittade jag något som intresserar mig så mycket att jag kan våga ge några förslag.

Första gången i Thailand (1991), i den då lilla hydd byn La Mai - Kho Samui, drabbades jag av en sångerska som spelades överallt - MAI. (Siriwimol "Mai" Charoenpura, ใหม่ เจริญปุระ). Har sedan dess följt henne genom åren som en slags Stalker-fan. Hon har inte bara bra låtar (enligt mig), men jag kopplar också ihop henne med Prahpa som jag mötte då. 1992 skrev jag ett brev till hennes skivbolag i Thailand och berättade att jag hade alla hennes då till dags utgivna CD-skivor och till min häpnad fick jag ett svar. Nu händer det sig ibland att jag får svar via detta fantastiska internet, men mest av en av hennes systrar kallad Ta-ay.
Under senare år har det blivit Katreeya English, Potato, Bodyslam, 3.2.1., A-Zeer, etc.
Varför gråter man så ofta i Thailändska musikvideos? Gillar slutet i Gun's musikvideo ;D

Ja MAI lät okey tills ja sprang på denna dåliga kopia av Big Ass

KOPIA

ORGINAL

PUBLIKEN

O så jag men bara på bild när ja sköng samma låt me min fru på nyår

December 2011 515.jpg

December 2011 503.jpg

December 2011 520.jpg

"paginatus " sa:
Hej!
Har aldrig tidigare skrivit något här i ChaiMai, men nu hittade jag något som intresserar mig så mycket att jag kan våga ge några förslag.

Första gången i Thailand (1991), i den då lilla hydd byn La Mai - Kho Samui, drabbades jag av en sångerska som spelades överallt - MAI. (Siriwimol "Mai" Charoenpura, ใหม่ เจริญปุระ). Har sedan dess följt henne genom åren som en slags Stalker-fan. Hon har inte bara bra låtar (enligt mig), men jag kopplar också ihop henne med Prahpa som jag mötte då. 1992 skrev jag ett brev till hennes skivbolag i Thailand och berättade att jag hade alla hennes då till dags utgivna CD-skivor och till min häpnad fick jag ett svar. Nu händer det sig ibland att jag får svar via detta fantastiska internet, men mest av en av hennes systrar kallad Ta-ay.
Under senare år har det blivit Katreeya English, Potato, Bodyslam, 3.2.1., A-Zeer, etc.
Varför gråter man så ofta i Thailändska musikvideos? Gillar slutet i Gun's musikvideo ;D

Hennes första album e de bästa när de fortfarande fanns lite rock ina

Detta e thailands svar på våran prog han sjunger en massa skit om regeringen o andra högt uppsatta i thailand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp