Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Midsommar vid unnaryd

IMG_2030.jpeg


IMG_2033.jpeg


IMG_2034.jpeg


IMG_2036.jpeg


IMG_2037.jpeg
Midsommar är som finast i Småland. :thumbsup:
 
Sitter och funderar på vad Svenska ambassen sysslar med, skickade in en ansökan om inkomstintyg den 5 denna månad, den 6 kom ett svar att ansökan var komplett, handläggningtiden är 5 arbetsdagar och att de skulle skicka ut intyg med "vår tisdag/torsdag sändning,
Har ännu inte fått nåt intyg. om de skickade i torsdag , när fasen kommer DHL med intyget
I Phuket gick det på 10 minuter på konsulatet.:thumbsup:
 
Irriterar mig på en av våra medlemmars inlägg, var av en just nu leder ligan här på forumet.
Ingen fara!
Har tryckt på "Ignorera" knappen så irriterande information inte ska visas för mig.

@JBK.Ltd.
Jag är inte inne här ofta och läser men nu är jag här.
Du anmäler inlägg och beter dig sämre själv i dina inlägg, dina anmälningar kan man inte ta på allvar då.
Att du ens får vara kvar här undrar jag, men admin har tydligen ett gott öga till dig eftersom jag inte får ta bort dig.
 
Jag är inte inne här ofta och läser men nu är jag här.
Du anmäler inlägg och beter dig sämre själv i dina inlägg, dina anmälningar kan man inte ta på allvar då.
Att du ens får vara kvar här undrar jag, men admin har tydligen ett gott öga till dig eftersom jag inte får ta bort dig.

@Moderator
Om du nu inte är inne här på forumet och läser så ofta som beskrivs av dig, då ser du inte heller orsaken till varför jag(@JBK.Ltd.)anmäler och rapporterar till våra "Värdar" här på forumet, jag försöker inte vara någon typ "polis", men ser jag det håller på att barka mot skogen, då kommer jag till handling.
När jag ser att det finns en eller flera som beter sig som "ruttna"ägg, då kommer det en anmälan från mig, varför i så fall har vi överhuvudtaget en rapporterings(längst ner till vänster, report)möjlighet?.
Har fått från information från både @Kycklingen & @Berralund hålla mig inom gränsen och jag tänker inte utnyttja chansen att bli avstängd på vårt trevliga forum.

M.v.h. @JBK.Ltd.
 
Senast ändrad:
Irriterar mig på en av våra medlemmars inlägg, var av en just nu leder ligan här på forumet.
Ingen fara!
Har tryckt på "Ignorera" knappen så irriterande information inte ska visas för mig.

@JBK.Ltd.

Hmm? @Moderator
Här talar jag (@JBK.Ltd.) bara om varför och om min handling av "Ignorera" en annan medlem, men jag nämner aldrig vem det är.
Så var klämmer din sko??

Igen m.v.h.
@JBK.Ltd.
 
Tror fan jag måste ta en kort semester snart.
2v får vara tillräckligt eftersom jag bara är turist.
Nu gäller det att få både fru och barn på en vettig flygning. Midsommar gav mersmak för grill, väder och öl.
Såg dessutom att man har någon ny öl bryggd i Ubon.
Många grejer som lockar.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp