Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Har gjort mig snyggare än vad jag vanligtvis är :)
20250128_082420.jpg
20250128_082449.jpg

Perfekt promenad temp idag men först en frukost.
Fick bokat hyrbil igår så då väntar den på mig när jag har landat.
Blir perfekt kommer jag hem i god tid och behöver inte åka så tidigt hemifrån dagen efter.
Sätter jag det på reseräkningen eftersom skall mönstra på dagen efter så sparar jag in en hel del där.
Annars hade flygbuss och taxi ihop gått på ca 750kr.

20250128_090627.jpg

Perfekt promenad temp idag men först en frukost.
Fick bokat hyrbil igår så då väntar den på mig när jag har landat.
Blir perfekt kommer jag hem i god tid och behöver inte åka så tidigt hemifrån dagen efter.
Sätter jag det på reseräkningen eftersom skall mönstra på dagen efter så sparar jag in en hel del där.
Annars hade flygbuss och taxi ihop gått på ca 750kr.

20250128_090627.jpg
Äh, du kunde ha ringt mig så hade jag åkt ned från Hufvudstaden å hämtat dig! :xmas_smiley: :police: :angel:

Du får be @Audirs2 komma över och "vetsa" lite. Det fixar han på nolltid!
Jag körde ned i en pöl mitt på huvudleden i Derby. Vattnet var en halvmeter djupt jag hade nog lite för hög fart. Trodde den hade gått av bara för det började ju låta men nej... den var helt väck när jag stannade för att kolla. Hoppas ingen körde på den... fanns ingen chans att ja skulle kunna ta mig dit igen och plocka upp en.

Kollar nätet och funderar på om man skall chansa på att det är snö i Mars eller boka en weekend i Sälen.
Vi har ju skidcenter i kommunen med 8 backar och 7 liftar 10 minuter från huset, längesen jag var i Sverige en längre tid under vintern och där jag bor har jag aldrig varit under vintern så vet inte hur snöläget är i Mars.

Kollar nätet och funderar på om man skall chansa på att det är snö i Mars eller boka en weekend i Sälen.
Vi har ju skidcenter i kommunen med 8 backar och 7 liftar 10 minuter från huset, längesen jag var i Sverige en längre tid under vintern och där jag bor har jag aldrig varit under vintern så vet inte hur snöläget är i Mars.
Jag bor längre norrut och här är det typ vår i mars. Förra vintern höll dock aldrig på att ta slut.

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar