Vill du ha euro i Sverige eller Skr ,

Ja, en del har ju inga högre krav.
Personligen tycker jag att Thailand är ganska lagom och ok.
Pattaya har ett brett utbud, men är väl inte direkt bra på något.

Så vad är det som gör Thailand bäst?
Byarna, bufflarna eller kranvattnet?
Håller med! För mig finns inget komplett eller land som är bäst. Älskar att semestra i Thailand men älskar lika mycket att semestra i USA men utbudet är totalt olika. Grekland är nice också men skiljer sig totalt från både Thailand och USA. Sverige är mitt ”resmål” sommartid, bara älskar det.
Gud bevare den dagen jag blir tvingad att säga att just ett land är bäst.

Håller med! För mig finns inget komplett eller land som är bäst. Älskar att semestra i Thailand men älskar lika mycket att semestra i USA men utbudet är totalt olika. Grekland är nice också men skiljer sig totalt från både Thailand och USA. Sverige är mitt ”resmål” sommartid, bara älskar det.
Gud bevare den dagen jag blir tvingad att säga att just ett land är bäst.

Det känns ganska bajsnödigt att ens behöva mata ut det i var och varannat inlägg.
Det blir ungefär som att komma med något försvarstal utan att ha blivit anklagad för något.
Jag har svårt att hitta något som är bäst med Thailand. Det skulle i så fall vara en del maträtter, men att enbart sitta och äta laab dagarna i ända är fan inte kul.

Thailand är en riktigt bra kompromiss. Mer än så kommer det nog aldrig att bli.

Det känns ganska bajsnödigt att ens behöva mata ut det i var och varannat inlägg.
Det blir ungefär som att komma med något försvarstal utan att ha blivit anklagad för något.
Jag har svårt att hitta något som är bäst med Thailand. Det skulle i så fall vara en del maträtter, men att enbart sitta och äta laab dagarna i ända är fan inte kul.

Men Norge är Sämst!

Och Thailand inte för alla. De allra flesta dukar under och klarar inte av det, sitter hemma o minns gamla tider.

Många äro kallade men få är utvalda. Matteusevangeliet 22:14

Håller med men vissa verkar vara sjukligt trångsynta.

Thailand för mig är enkelt, smidigt, man vet vad man får, inga överraskningar.

Roligt att man kan reta upp så många genom att säga nåt sån som att Thailand är bäst på ett Thailandsforum, där det ska snackas Thailand dessutom.

Ett mycket känsligt ämne tydligen.......
Skrivydu detta bara för att reta upp folk? Eller menar du vad du skriver att Thailand är bäst?
När var du i Thailand första gången?
För en del av oss var vi där långt innan dig, kanske du inte har samma känsla om landet om ca 10 år.

Roligt att man kan reta upp så många genom att säga nåt sån som att Thailand är bäst på ett Thailandsforum, där det ska snackas Thailand dessutom.

Ett mycket känsligt ämne tydligen.......

Ska snackas?

Du som är en liten amatörjuridiker kan väl visa var det står att det ska snackas Thailand.
Du är mestadels moralkärringen på forumet och det känns ju inte direkt thairelaterat.

Har du klagomål om samtalsämnen på forumet så får du väl kontakta ägaren, anmäla alla inlägg som inte är thairelaterade eller gråta ut i Aftonbladet, Expressen eller ännu hellre Bangkok Post.

Torka tårarna

Ska snackas?

Du som är en liten amatörjuridiker kan väl visa var det står att det ska snackas Thailand.
Du är mestadels moralkärringen på forumet och det känns ju inte direkt thairelaterat.

Har du klagomål om samtalsämnen på forumet så får du väl kontakta ägaren, anmäla alla inlägg som inte är thairelaterade eller gråta ut i Aftonbladet, Expressen eller ännu hellre Bangkok Post.

Torka tårarna
Fan va bra. Det säger han som klagar på Thairelaterat innehåll.

Skrivydu detta bara för att reta upp folk? Eller menar du vad du skriver att Thailand är bäst?
När var du i Thailand första gången?
För en del av oss var vi där långt innan dig, kanske du inte har samma känsla om landet om ca 10 år.
Naturligtvis tycker jag Thailand är bäst, annars hade jag inte skrivit det.

Thailand har förändrats mycket på de snart 35 år jag varit där men är fortfarande högst på min lista!

Sen kan, och bör man om man har råd och möjlighet, även åka annorstädes. Förra veckan var jag i Alperna, det har jag stor erfarenhet av, och idag avnjöt jag dessa läckerheter i Baltikum;

IMG_20240222_151801.jpg

Bäst på vad?
Thailand är väl långtifrån bäst på något, egentligen.
Jeg har bodd i Sverige og Thailand , og jeg har mye bedre livskvalitet i Thailand en Sverige . Her lever vi billigt med eitt fantastisk folk , som tar i mot deg med åpne armer . Og vist du har noe å klage over , er det ikke folkene i Thailand det er noe galt med , det må vere deg det er noe galt med deg . For det er lett å sjå feilen til andre , og trur mann er feilfri selv .

Liknande trådar

Tillbaka
Topp