Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja, en del har ju inga högre krav.
Personligen tycker jag att Thailand är ganska lagom och ok.
Pattaya har ett brett utbud, men är väl inte direkt bra på något.
Så vad är det som gör Thailand bäst?
Byarna, bufflarna eller kranvattnet?
Ja, en del har ju inga högre krav.
Personligen tycker jag att Thailand är ganska lagom och ok.
Pattaya har ett brett utbud, men är väl inte direkt bra på något.
Så vad är det som gör Thailand bäst?
Byarna, bufflarna eller kranvattnet?
Håller med! För mig finns inget komplett eller land som är bäst. Älskar att semestra i Thailand men älskar lika mycket att semestra i USA men utbudet är totalt olika. Grekland är nice också men skiljer sig totalt från både Thailand och USA. Sverige är mitt ”resmål” sommartid, bara älskar det.
Gud bevare den dagen jag blir tvingad att säga att just ett land är bäst.
Håller med! För mig finns inget komplett eller land som är bäst. Älskar att semestra i Thailand men älskar lika mycket att semestra i USA men utbudet är totalt olika. Grekland är nice också men skiljer sig totalt från både Thailand och USA. Sverige är mitt ”resmål” sommartid, bara älskar det.
Gud bevare den dagen jag blir tvingad att säga att just ett land är bäst.
Det känns ganska bajsnödigt att ens behöva mata ut det i var och varannat inlägg.
Det blir ungefär som att komma med något försvarstal utan att ha blivit anklagad för något.
Jag har svårt att hitta något som är bäst med Thailand. Det skulle i så fall vara en del maträtter, men att enbart sitta och äta laab dagarna i ända är fan inte kul.
Thailand är en riktigt bra kompromiss. Mer än så kommer det nog aldrig att bli.
Det känns ganska bajsnödigt att ens behöva mata ut det i var och varannat inlägg.
Det blir ungefär som att komma med något försvarstal utan att ha blivit anklagad för något.
Jag har svårt att hitta något som är bäst med Thailand. Det skulle i så fall vara en del maträtter, men att enbart sitta och äta laab dagarna i ända är fan inte kul.
Skrivydu detta bara för att reta upp folk? Eller menar du vad du skriver att Thailand är bäst?
När var du i Thailand första gången?
För en del av oss var vi där långt innan dig, kanske du inte har samma känsla om landet om ca 10 år.
Du som är en liten amatörjuridiker kan väl visa var det står att det ska snackas Thailand.
Du är mestadels moralkärringen på forumet och det känns ju inte direkt thairelaterat.
Har du klagomål om samtalsämnen på forumet så får du väl kontakta ägaren, anmäla alla inlägg som inte är thairelaterade eller gråta ut i Aftonbladet, Expressen eller ännu hellre Bangkok Post.
Du som är en liten amatörjuridiker kan väl visa var det står att det ska snackas Thailand.
Du är mestadels moralkärringen på forumet och det känns ju inte direkt thairelaterat.
Har du klagomål om samtalsämnen på forumet så får du väl kontakta ägaren, anmäla alla inlägg som inte är thairelaterade eller gråta ut i Aftonbladet, Expressen eller ännu hellre Bangkok Post.
Skrivydu detta bara för att reta upp folk? Eller menar du vad du skriver att Thailand är bäst?
När var du i Thailand första gången?
För en del av oss var vi där långt innan dig, kanske du inte har samma känsla om landet om ca 10 år.
Naturligtvis tycker jag Thailand är bäst, annars hade jag inte skrivit det.
Thailand har förändrats mycket på de snart 35 år jag varit där men är fortfarande högst på min lista!
Sen kan, och bör man om man har råd och möjlighet, även åka annorstädes. Förra veckan var jag i Alperna, det har jag stor erfarenhet av, och idag avnjöt jag dessa läckerheter i Baltikum;
Jeg har bodd i Sverige og Thailand , og jeg har mye bedre livskvalitet i Thailand en Sverige . Her lever vi billigt med eitt fantastisk folk , som tar i mot deg med åpne armer . Og vist du har noe å klage over , er det ikke folkene i Thailand det er noe galt med , det må vere deg det er noe galt med deg . For det er lett å sjå feilen til andre , og trur mann er feilfri selv .
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.