Det är inte två olika diskussioner eftersom det var mamman till 13 åringen det handlade om som sökte asyl. Men det är riktigt att du blandar äpplen och päron vilket vart förvillande.Inte det jag har diskuterat med räven om du läser tillbaka utan dubbelmoralen.
Han är invandrare och hade Thailand infört striktare regler likt dom svenska så hade det inte vart så lätt ta sitt pick och pack och bara flytta till Thailand...
Jag har flyttat dit och bott där i 15 år och familjen har sen flyttat hit, mycket enklare att flytta till Thailand.
2 olika diskussioner, ena om en 13 åring andra om dubbelmoralen när man själv är invandrare och om svenska regler införts i Thailand.