Billigaste flyg till Thailand?

Då har jag bokat flygresa med Finnair 10.878kr 31 Juli ner och retur 15 Aug.
Var det billigaste med rimlig flygtid från Göteborg som jag hittade på google flight (där jag brukar söka först sen köpa på bolagets sida)
Fanns några billigare men då var det långa mellanlandningar och det räckte sist och bara en 2 veckorsresa nu.

Egentligen inte så dyrt då UME-OSL ibland går på närmare 7.000kr

Letar biljett för hustrun, BKK-ARN-UME den 29 juli, 40375 Thb enkel resa.

Måste hon uppvisa returbiljett vid incheckningen BKK alternativt passkontrollen på Arlanda.

Tja lutar åt Thai i november får väl bli Business åt mig och kärringen ned får se när jag återvänder hoppas på 4,6 i bästa fall 8 veckor, så att det blir lite ledighet innan is säsongen. Får se vad det blir i retur, nu mera med 2 resor per år till Khao lak och minimalt med resor i arbetet så lämnat alla bonus program därhän. Tar det lite som det kommer med datum snabbt ned och få byten. Blir lite nu drar vi imorgon oj fan måste hem igår senast igår.
Tar över teknisk, administration och bemanning av chiefar av en båt 1 Juli . Några ganska stora jobb framför oss, så hoppas var klar och lyckas få in en cheif till som vil jobba då det passar lite extra med körningen.

Ja Qatar i C kostar en del och att få finnairs C iaf ned till Doha är inte ok. Stor skillnad på finnair och Qatar i C.
Sas har haft helt ok priser i C till vintern annars. Deras 350 är ju fräsch och bra produkt. Mat och service är väl kanske inte som Qatars/emirates men helt ok. Kollega som fick C i SAS till 12000 dkk i dec vilket är bra pris. Dock gick priset upp till 16000 Dkk ganska snabbt.
uhhh det är ju krav nr 1 att det ska vara lie flat i long haul i C klass.
Nu köper jag ju alltid economy biljett med Qatar och kan välja prem economy gratis ned och tillbaka från Doha. Sen flyger jag kanske 30-70 C och economy från doha till Bangkok.
Premiumstolarna kostar 1741kr att boka med min ekonomibiljett.
1719558614948.png

Letar biljett för hustrun, BKK-ARN-UME den 29 juli, 40375 Thb enkel resa.

Måste hon uppvisa returbiljett vid incheckningen BKK alternativt passkontrollen på Arlanda.
Det är upp till flygbolaget vid incheckningen.
I de flesta fall kräver dom returbiljett och nekar ombordstigning i BKK.

Qatar har ombokningsbara TOR i ekonomi när man bokar direkt med dom.

Kan du boka hela vägen med Thai/SAS?

Det misslyckades jag med på hemsidan.

Det blev Norwegian till Umeå istället.
Ja det går i mobil appen. Den tar lite tid men har fått förslag på biljetter både till Umeå och Luleå.

Kunde du checka in bagage hela vägen till Umeå.

Ja det går i mobil appen. Den tar lite tid men har fått förslag på biljetter både till Umeå och Luleå.

Kunde du checka in bagage hela vägen till Umeå.
2022 gick det när jag bokade via MyTrip men inte med Thai varken i appen eller på hemsidan.
Det gick inte med Thai i appen i år
Umeå saknas i listan.

Jag bokade Qatar istället i år.

Då har jag bokat flyg t&r för Nov - Dec 7420kr med Lufthansa.
Ingen lång mellanlandning som sist, tyckte var bra pris så blev att boka, hade igentligen inte tänkt boka än men vaknade och beställde lite från Jula också kollade samtidigt vad flygresa skulle gå på, blir nog inte billigare än så av att vänta.
Sista sätet till det priset stod det.
Då har jag bokat alla flyg för detta året.

Då har jag bokat flyg t&r för Nov - Dec 7420kr med Lufthansa.
Ingen lång mellanlandning som sist, tyckte var bra pris så blev att boka, hade igentligen inte tänkt boka än men vaknade och beställde lite från Jula också kollade samtidigt vad flygresa skulle gå på, blir nog inte billigare än så av att vänta.
Sista sätet till det priset stod det.
Då har jag bokat alla flyg för detta året.
Bra pris. Såg Lufthansa hade priser till 6000 i sept.
Jag fattas köpa okt, nov och dec biljetten
Juli-sept har jag.

Slut med taxfree-handling i ankomsthallen

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton
G
A