Billigaste flyg till Thailand?

Men jag lägger ner en del tid på att leta biljetter och bokat tidigt i år, alla flygresor i år har jag redan köpt.
Är också väldigt begränsad på datum. Samma deal som du. Har kompis på Clarion där jag får mkt rabatterat pris som tur är.
Som sagt gjort det här i 7 år kanske så har ganska bra koll
Ibland har man otur med lov osv men men

Men jag lägger ner en del tid på att leta biljetter och bokat tidigt i år, alla flygresor i år har jag redan köpt.
Plus det där med att boka långt före man åker har hela året varit en nackdel faktiskt. Förutom juli och till dec-feb.
Mars-juni har det visat sig vara bäst att boka 3-4 veckor innan.
Så har det inte varit innan

Plus det där med att boka långt före man åker har hela året varit en nackdel faktiskt. Förutom juli och till dec-feb.
Mars-juni har det visat sig vara bäst att boka 3-4 veckor innan.
Så har det inte varit innan
Jag bokade min Juniresa i Januari tror jag det var, den jag fick för 5400kr då, det var nog den första jag bokade i år för var så billig.
Den nu 31 Aug boka jag sent den gick på 10k nåt med finnarna.
Oktober 6300 med LH.
November 7400kr t&r LH.
Men det är från GOT, och sett ut som LH därifrån har vart bland dom billigaste från Sverige i år.
Finnarna var billigast nu dock.

Jag bokade min Juniresa i Januari den jag fick för 5400kr då, det var nog den första jag bokade i år för var så billig.
Den nu 31 Aug boka jag sent den gick på 10k nåt med finnarna.
Oktober 6300 med LH.
November 7400kr t&r LH.
Men det är från GOT, och sett ut som LH därifrån har vart bland dom billigaste från Sverige i år.
Finnarna var billigast nu dock.
Ja, nu pratar jag ju om mina datum, från cph osv. Kan ju sklija sig mkt.
Men bra priser du fått.
Min okt om jag skulle betala cash är dyr då jag ska flyga 11 okt. Dagen höstlovet börjar. Dyrt. Så blir awardresa.

Före covid kunde jag få offers på 2000 sek att uppgradera. Nu ligger det på 40 000+ baht.
Sinnessjukt. Billigare att köpa biljetten kontant nu än uppgradera. bara bkk-doha.
1000004350.jpg

Ca 12000kr ekonomi
Ca 20000kr preminum
Ca 40000kr business
Oh den är svår. Får ni lounge tillgång och kan checka in med business så kanske.
Själva säte, skärm osv är mkt bra. Fräsch interiör. Flyger den själv två ggr per månad.
Är den värd 4000 extra per flyg. Ja jag tror det när det är 11h. Om du får med det jag nämnde.
Kolla Youtube. Där får man oftast en ok bild av det

Oh den är svår. Får ni lounge tillgång och kan checka in med business så kanske.
Själva säte, skärm osv är mkt bra. Fräsch interiör. Flyger den själv två ggr per månad.
Är den värd 4000 extra per flyg. Ja jag tror det när det är 11h. Om du får med det jag nämnde.
Kolla Youtube. Där får man oftast en ok bild av det
Sitter och kollar flyg just nu över jul/nyår. Sambon vill sitta bekvämt därav min fråga

Jag hade lagt dem extra 8000kr på plats när kommit fram istället, tycker inte premium på finnair är värt dom extra pengarna, hade jag hellre tex uppgraderat hotellet.
Det är troligen 2pax så 16 000 totalt.

Det blir MYCKET lyx i Thailand för de pengarna.

Lounge kan man köpa till för några 100 lappar.

Googlat lite och verkar inte som man får checka in med business eller att man får lounge access vilket gör det lite sämre.
Lounge access kostar ju ca 3-400 sek så det är ju ca 750 sek t/r vilket så klart har ett värde.
Slippa stå i kö med 300 andra har också ett värde. Vissa tkr ju inte det.
Beror ju på vad man prioriterar men hade jag åkt på semester 1-2 ggr per år hade jag definitivt kostat på mig lite bekvämligheter på 11 h flygresa t/r men alla är olika :cool:

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton
G
A
Svar
27
Visningar