Billigaste flyg till Thailand?

Jag anser det vara mycket prisvärt jämfört med det andra non stop alternativet.

Vill någon betala nästa tre gånger så mycket för biljetten så är det helt egalt för mig. Jag hade tagit några hundringar och köpt mat och dryck ombord istället.

Screenshot_2024-06-11-08-33-01-955_com.android.chrome-edit.jpg

Screenshot_2024-06-11-08-35-40-181_com.momondo.flightsearch-edit.jpg
Är du lika snål som Einar?

Jag har 3 kg handbagage. Skulle aldrig sätta mig på ett sånt plan men jag flyger ofta. Dvs annat som spelar in än priset.
Flyger man en gång vartannat år kanske d lönar sig om man är villig att sitta i ett sånt flyg i ekonomi.
Nåja,

Både pitch och bredd är identiska på Norse dreamliner och Qatar's dreamliner, så inte fan är det någon Ryanair där man inte kan fälla sätet.

Nu brukar jag iof undvika dreamliner, oberoende av bolag, det är en flygplanstyp som upplevs rätt trång.

Flög Air chinas A350 hem sist, A350 är en favorit men Air Chinas service var under all kritik....

Rullstolen min slår du i sammen som ei resveska på 10 sekunder , og den veger bare 19 kg .
Och det är inga restriktioner på vikt för en rullstol och flygbolaget har naturligtvis samma assistans för handikappade som alla bolag, utan kostnad.

Veta hut ska han, sitta och håna gamla människor för deras handikappad!

Har känt honom i cirka 50 år och vet hur han blir när han dricker sprit.

Första gången vi reste tillsammans till Asien så blev han varnad mellan Köpenhamn och Frankfurt, de sa att han fick hålla sig lugn annars blev han avslängd vid mellanlandningen.
Då måste det vara din polare som är förlagan till Berra i Sällskapsresan ! Kände Lasse honom också eller har nån tipsat om din polare?

Och det är inga restriktioner på vikt för en rullstol och flygbolaget har naturligtvis samma assistans för handikappade som alla bolag, utan kostnad.

Veta hut ska han, sitta och håna gamla människor för deras handikappad!
Det är ingen som har hånat Einar för hans handikapp utan ifrågasatt förmåner på lågprisflyg men du vinklar dina inlägg så att det passar din agenda. :thumbsdown:

Det är ingen som har hånat Einar för hans handikapp utan ifrågasatt förmåner på lågprisflyg men du vinklar dina inlägg så att det passar din agenda. :thumbsdown:
Varför tar DU upp Einars handikapp och hans frus matlagning?

Skäms på dig! Vet hut säger jag! Det finns nån gräns på hur man hånar.

Gamla och handikappad människor. Fy fan säger jag!

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton
G
A
Svar
27
Visningar