Billigaste flyg till Thailand?

Vilken biljett hade du köpt? Den för 3 900 eller den för 10 900?

Du brukar ju kosta på dig lyx och extravagans har vi sett på otalet bilder här på forumet.
Fortfarande inte 3900 kr. Det är 6300 om du ska jämföra med en Thai Airways på 10k. Som för övrigt inte är långt efter i både standard och service...
Sitter ni som jobbat 40+ år på fullaste allvar och jagar biljetter utan mat och bagage för 4000? Ni åker kanske en gång per år (max?) och kan inte unna er lite "lyx" som kanske helt hutlösa två måltider istället för en och gratis dryck på 11 timmars plan (12 h andra hållet). Bättre service, bättre beställningsvillkor osv osv.
Det är rent ut sagt pinsamt.

Det brister i din läsförmåga. Försök inte läsa in något än det som står där. Skäms och försök inte göra dig bättre än du är. :thumbsdown:
Jag kommer ALDRIG att sluta säga ifrån till de som försöker göra poäng på folks handikapp och häckla deras fruar.

Om du tar dessa råd till dig så kanske du inte blir ifrågasatt, sen eftersom du inte bryr dig om norrmän så kan du ta ytterligare ett steg.

Själv tar jag mig en Arboga!

17181114646222278475958571906093.jpg

Fortfarande inte 3900 kr. Det är 6300 om du ska jämföra med en Thai Airways på 10k. Som för övrigt inte är långt efter i både standard och service...
Sitter ni som jobbat 40+ år på fullaste allvar och jagar biljetter utan mat och bagage för 4000? Ni åker kanske en gång per år (max?) och kan inte unna er lite "lyx" som kanske helt hutlösa två måltider istället för en och gratis dryck på 11 timmars plan (12 h andra hållet).
Hehe lyx på Thai?

Det finns fan inte ens i business class!

LH gruppen eller sandlådan är det självklara valet. Allt annat lika.

Du missförstod. Du får läsa en gång till.

Apknug hänger på businessclass.se.
Jag kan tänka mig att han förr har flugit en del i business och nu är han bara arg och frustrerad för att de dagarna är över.
Hade han haft en pension i paritet med vår norske vän så hade han kanske kunnat unna sig annat än fraktbåten till Thailand.

Jag kan tänka mig att han förr har flugit en del i business och nu är han bara arg och frustrerad för att de dagarna är över.
Hade han haft en pension i paritet med vår norske vän så hade han kanske kunnat unna sig annat än fraktbåten till Thailand.
Fast då snackar vi 10, tio, gånger pengarna för en flygbiljett.

Alla väljer var de lägger sina pengar på och var det ger bäst värde.

Bara att gratulera de som kan köpa Revenue Biljetter i business 3-4 gånger om året och inte behöver försaka nåt annat, mina stålar måste räcka till mycket innan jag dör.

Men inte fan skulle jag betala 40 000 sek för att flyga business med thai när man inte ens får champagne eller nåt annat lämpligt gott som pre departure drink.

Ja, det är mkt bittra miner och klagomål i varenda tråd ser jag. Orkar inte se på det mer. Tragiskt.

Ja, bättre då att stanna i Sverige om flygresan orsakar så stora problem eller ångest över kostnaden.
Jag vissa har alltid nåt att skylla och klaga på, antingen är det nåt som har med Norge att göra eller så är det att det en Norsk har tipsat om den billigaste resan till Thailand.

På ett Thailands Forum!

Heja.

Fast då snackar vi 10, tio, gånger pengarna för en flygbiljett.

Alla väljer var de lägger sina pengar på och var det ger bäst värde.

Bara att gratulera de som kan köpa Revenue Biljetter i business 3-4 gånger om året och inte behöver försaka nåt annat, mina stålar måste räcka till mycket innan jag dör.

Men inte fan skulle jag betala 40 000 sek för att flyga business med thai när man inte ens får champagne eller nåt annat lämpligt gott som pre departure drink.

Revenue?
Vi kör med awards, som du vet.
Fast du har ju sagt att även det är dyrt eftersom man får betala även för poängen och andra saker.

Tråkig att du har hamnat på efterkälken och blivit bitter över att du alltid missar tåget.

Det var noen som klaga på Norse airways Men dei har nye fly som Norwegien , Og Norge har 3 fly borlag , som tjener penger ,det er Norwegian -Norse - og Wideroe , Og så vitt jeg vet , så har Sverige bare ett flyborlag som er SAS ,Og det er å takka Norge for det inte er konkurs , For 4 år siden låna Norge miljard belop for å redde selskapet ,som dei ikke greier å betale til bake , Nå vil SAS låne meir penger av Lille Norge .

Det var noen som klaga på Norse airways Men dei har nye fly som Norwegien , Og Norge har 3 fly borlag , som tjener penger ,det er Norwegian -Norse - og Wideroe , Og så vitt jeg vet , så har Sverige bare ett flyborlag som er SAS ,Og det er å takka Norge for det inte er konkurs , For 4 år siden låna Norge miljard belop for å redde selskapet ,som dei ikke greier å betale til bake , Nå vil SAS låne meir penger av Lille Norge .

Och så klart gör du också denna tråd om Norge > sverige. Wow du tar åt sig direkt om man säger något om Norge. Du har allvarliga mindervärdeskomplex.

Den billigste turen til Theiland finner du med ett Norsk Flyselskap som heiter Sunclass frå Arlanda til Bangkok ,Krabi og Phuket . Det er Hotelkongen Stordal som eiger Sunclass og reisebyyrået Ving der jeg peiler inn Sistaminutten og flystol til Thailand ,Det var utsolgt nå , men mange billig plasser på flystol til Mallorca , Hellas , Tyrkia , osv til Kr 995.- for flystol 20 kg bag , mat og tur-retur 14 dager og 7 dager . Noen timer for flyet går .så dompar dei prisen på reisen ,Den billigste tur -retur til Thailand jeg jar reist Skr 1495.- Fra Goteborg -Krabi .

OY-TCD_Final_for_Copenhagen.jpg

Den billigste turen til Theiland finner du med ett Norsk Flyselskap som heiter Sunclass frå Arlanda til Bangkok ,Krabi og Phuket . Det er Hotelkongen Stordal som eiger Sunclass og reisebyyrået Ving der jeg peiler inn Sistaminutten og flystol til Thailand ,Det var utsolgt nå , men mange billig plasser på flystol til Mallorca , Hellas , Tyrkia , osv til Kr 995.- for flystol 20 kg bag , mat og tur-retur 14 dager og 7 dager . Noen timer for flyet går .så dompar dei prisen på reisen ,Den billigste tur -retur til Thailand jeg jar reist Skr 1495.- Fra Goteborg -Krabi .

Men herregud varför kollar du inte upp om du kan få åka med billigt på ett cargo istället?
1495 kr var det 1968?
Btw vi VEEEEET vad sunclass är vem.som äger det osv..suck.

Flög med Sunclass i fjol till och från Mallorca. Ner var det relativt ok men hem var det ett inhyrt plan, trångt som satan värre än Ryanair. Undvik om möjligt!

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton
G
A
Svar
27
Visningar