Danskar i Thailand

Måste ju ha varit en P-rulle utöver det vanliga när man tom gör sig mödan att kopiera den :laugh2: Nu är jag ingen expert på ämnet men har aldrig sett en enda p-rulle värd att kopiera.

Måste varit det... Om kollegan tog det kallt den gången blev en kompis från Tibro närmast fly förbannad efter att ha lånat ut sin
videobandspelare till mig. På något vänster lyckades kassetten fastna när jag kollade film och videobandspelaren blev tvungen
att lämnas in för reparation. Filmens namn? Milda makaroner i vilken bla Rocco Siffredi var en av skådisarna.

Blev sugen på att se den dokumentären igen nu bara för det så det var ju bra att hela fanns på youtube...
Framförallt eftersom Stickan är med som jag träffade flera gånger under de första vändorna till Lamai.
Go gubbe som kanske söp lite mycket men det gjorde väl å andra sidan de flesta där, så även undertecknad.
Bifogad bild är från nån fest en bit norr om Lamai 2004. Blev ett ganska stort antal sådana där Sangsum med
chokladmjölk under de där resorna :)

467475998_10161581252569827_697447731287594700_n.webp

Hur lyckades du se dansk TV från Sverige?
Hej

Jag gick in på Internet och sökte DRTV play och loggade in, det är ju 2026 nu och inte 1966 :)

Mvh isan lover

Hej

Jag gick in på Internet och sökte DRTV play och loggade in, det är ju 2026 nu och inte 1966 :)

Mvh isan lover
Ni ser, IL gör skillnad och vill alltid hjälp till :thumbsup: . Precis som han är i Isan o kliv in i allt det praktiska:). Det är precis sådana jordnära politiker vi behöv här häma nu:(.

Hej

Mvh isan lover

Jag testade att gå in via dr.dk men där behövde man ha ett danskt E-id så stort tack!

Liknande trådar

Tillbaka
Topp