Danskar i Thailand

Där ser man, varken frun eller jag såg det! "Hen" var visserligen rätt storvuxen och hade en enorm tatuering på ryggen, men det skulle väl även en vanlig anställd i lampaffären kunna haft?

BTT verkar vara en "Bladerunner" när det gäller att sniffa upp katojsisarna. ;-)

Man ser ju direkt på om ansiktet har manliga drag. Dom flesta thailändskor är väldig söta. Katoyer är inte lika söta. Åtminstone inte i mina ögon.

BTT

Ibland kan det vara hårfin skillnad mellan kärlek och tillgivenhet. Många yngre thailändskor kan säkert känna tillgivenhet för dom äldre gubbarna. Fast egentligen vad spelar det för roll så länge båda trivs med tillvaron och inga stora gräl uppstår.
Det enda som kanske kan bli lite knepigt är om gubbarnas potens sviktar med åren och damen är i 30-55 års åldern.

BTT
Fan du skulle ju starta en firma med onlineservis för att hjälpa till med rådgivning inom relationer.

Som att kolla på porrfilm med yogaläraren :laugh2:

Historien kring detta var att yogaläraren Manoch av en anledning jag inte minns tog med sig en porrfilm till skolan och under ett lunch avbrott föreslog han att vi kunde kolla på den ett tag i Yogarummet.
Så jag sa ok. Vad är det för konstigt eller farligt med detta?
Vi pratar om en liten privat skola i Pattaya inte en statlig grundskola i Sverige.

Jag tycker att forumets moralkärringar med panpan i spetsen ska se sig i spegeln så kanske dom upptäcker att dom själva inte alltid är helt rumsrena.

BTT

Historien kring detta var att yogaläraren Manoch av en anledning jag inte minns tog med sig en porrfilm till skolan och under ett lunch avbrott föreslog han att vi kunde kolla på den ett tag i Yogarummet.
Vi pratar om en liten privat skola i Pattaya inte en statlig grundskola i Sverige.

Jag tycker att forumets moralkärringar med panpan i spetsen ska se sig i spegeln så kanske dom upptäcker att dom själva inte alltid är helt rumsrena.

BTT
Att du inte ser det konstiga i det är ju just det.....
Sen jag är inte rumsren nånstans, det har jag inte påstått men du lider av nån sjukdom (antar att där Berit psykologen kom in i bilden) och du tror verkligen alla tänker som dig och bara har en sak i huvudet.

Att du inte ser det konstiga i det är ju just det.....
Sen jag är inte rumsren nånstans, det har jag inte påstått men du lider av nån sjukdom och du tror verkligen alla tänker som dig och bara har en sak i huvudet.

Denna händelse inträffade för 22 år sedan. Är det någonting att älta om?

Jag skulle kunna påstå att det är omoraliskt att dricka sig full så barnen ser det men det är inte mina problem.

BTT

Denna händelse inträffade för 22 år sedan. Är det någonting att älta om?

Jag skulle kunna påstå att det är omoraliskt att dricka sig full så barnen ser det men det är inte mina problem.

BTT
Inte den händelsen utan allt som snurrar runt i skallen på dig verkar bara vara en sak, något du snurrar in på direkt i varje tråd.
Du tror att alla thairesenärer bara är ute efter en sak, alla andra existerar inte.
Du är ett perverst udda exempel och skall nog inte jämföras med den genomsnittlige thailandsturisten.
Av dom 40 miljoner som besöker landet årligen så är din typ en minoritet även om det är många av er sort som dras dit......

BTT

Absolut inget konstigt med det. Hade själv med mig en p-rulle till en skola en gång. Inte i utbildningssyfte(jobbade som vaktmästare)
då utan för att kopiera de bästa scenerna från en hyrvideokassett till en av mina egna. Har för mig att man kunde låsa om sig till detta
materielrum men kollegan hade naturligtvis nycklar så det var ju en aning skämmigt när han plötsligt dök upp...
Minns att det var i samband med att Danmark tog hem fotbolls-em så det var ett tag sedan.

Senast ändrad:
Absolut inget konstigt med det. Hade själv med mig en p-rulle till en skola en gång. Inte i utbildningssyfte(jobbade som vaktmästare)
då utan för att kopiera de bästa scenerna från en hyrvideokassett till en av mina egna. Har för mig att man kunde låsa om sig till detta
materielrum men kollegan hade naturligtvis nycklar så det var ju en aning skämmigt när han plötsligt dök upp...
Minns att det var i samband med att Danmark tog hem fotbolls-em så det var ett tag sedan.
1991 så det är preskriberat. Man kan väl anta att din ansiktsfärg gick åt det rödare hållet. :monkey:

Ok då var jag på plats på Nya Ullevi.

Minns att danskarna sjöng Deutschland Deutschland er ett serietidningslag.

BTT

Hej

Ja jag är intressersd av det mesta som rör Thailand och är filmat på platser, restauranger m.m som man själv känner igen och har besökt, även en del personer känner man igen från Udon Thani o.s.v.

Sen är ju mycket av det som skildras sånt som brukar diskuteras här på forumet o.s.v, det tycker jag är intressant att höra dessa Danskars uppfattning om.

För min del kan det nog aldrig bli för mycket om Thailand på TV, men vill man inte se det här så är det ju bara att låta bli.

Mvh isan lover

Ja, en del brukar ju uppleva Thailand via Google earth

Liknande trådar

Tillbaka
Topp