hotell bangkok

Bayioke Suite kan jag tipsa om har snäppat upp sig, fint städat och gratis Wifi nu också.
1800thb per natt för största rummet inkl frukost.

Är det någon medlem som nyligen bott på hotell nära svenska ambassaden som kan rekommenderas?

Det finns massor av hotell i närheten och om man ids ta BTS så finns det ännu mer.
Landmark har jag bott på och det är nog så nära man kan komma.
Sedan finns ju även gamla Nana Hotell om man känner för det. Jag skulle tro att det är ganska sunkigt om inget rejält har gjorts de senaste åren.

Det finns massor av hotell i närheten och om man ids ta BTS så finns det ännu mer.
Landmark har jag bott på och det är nog så nära man kan komma.
Sedan finns ju även gamla Nana Hotell om man känner för det. Jag skulle tro att det är ganska sunkigt om inget rejält har gjorts de senaste åren.
Inte mycket du vet om nana Hotell

Sofitel är riktigt bra. 200m promenad.
Mercure på soi 11 är prisvärt.

Landmark lever på gamla meriter. Slitet och dyrt i förhållande till vad du får.
Tycker inte the Landmark är så slitet har bott där fler än 5 gånger på 11 år och tycker det har hållt bra standard hela tiden.
Klart det har ju några år på nacken men som sagt tycker inte det är slitet, fina rum.
Finns ju bättre, självklart...
Men 2800 baht är ju inte så jäkla dyrt, tycker det är rätt pris för det hotellet.
Bara ta bort frukosten, den är svindyr med den blir det 850 baht extra per person.

Tycker inte the Landmark är så slitet har bott där fler än 5 gånger på 11 år och tycker det har hållt bra standard hela tiden.
Klart det har ju några år på nacken men som sagt tycker inte det är slitet, fina rum.
Finns ju bättre, självklart...
Men 2800 baht är ju inte så jäkla dyrt, tycker det är rätt pris för det hotellet.
Bara ta bort frukosten, den är svindyr med den blir det 850 baht extra per person.

För 2800 kan du bo på Sofitel, som är betydligt fräschare och frukosten är minst likabra.

Landmark är överprisat och lever på gamla meriter.

Den platen du blir sparkad ner ifran nar du inte betalat karringen, sen blir det bara en liten annons i tidningen om ett annat sjalvmord gjort av en farnang
Vad är en thaibalkong?
Ja faktiskt, det verkar som att det varit små condos tidigare i Four Points med en liten städsskrubb till Balkong. Inte fan bygger man ett nytt hotel så.

Men jag gillar att man kan öppna upp dörren och få in lite äkta thai värme, känna Thailand, inte bara AC..

Bodde på Ruamchitt Plaza Hotel förra veckan helt ok. Rummen var bra o direkt ut på sukhumvit
1000 baht för 2 nätter...thermae i källaren för dem som gillar det...som sagt helt ok...
Mellan soi 13 o 15 .
Christian

Liknande trådar

G
Svar
196
Visningar
13 K
glimten66
G
D
Svar