"andrejsdenruskige " sa:
Dina fakta är lika självklara som gravitationen och Newtons lagar.
Du har ingen aning om hur metabolism eller katabolism fungerar.
Det är ju även bevisat att ju fler födelsedagar man har, desto längre lever man.
Jag är mer intresserad av hur t.ex Jonas upplevde passkontrollen när han anlände Thailand än ett utdrag ur Thailands migrationsregler.
Du har tidigare visat på en tro att just din by/ stad är normen för hela Thailand. Thailand är mer flexibelt än så, både på gott och ont.
Det är nyttigt att äta nyttigt.
Hjärtat mår dåligt av hjärtattacker.
Dessutom så ska man ha klart för sig att det kan vara blött i vattnet och vatten molekyler existerar inte som en molekyl utan det bör faktiskt heta 2 H2O. Detta på grund av den bipolära bindningen.
Och vatten är viktigt, utan det skulle man inte kunna tillverka varken sprit eller öl.
Den här tråden som Hans Svensson startade upp var att föreslå hur matkostnaderna kunde sänkas väsentligt i Thailand och Sverige och vad maten kostar jämfört med Thailand och Sverige.
Sedan har jag en källa med 192 länder och de vanligaste 86 sjukdomarna som folk avlidit i repektive land 2010.
Med det här materialet kan man få fram att vissa vanliga sjukdomar som folk avlidit av, finns mycket mer i vissa länder än i andra länder och då kan man försöka hitta eller föreslå orsaken till det, som jag skrev några inlägg om.
Sedan fanns en till plan och där har jag källa på det, vilka frukt och grönsaker som motverkar vissa sjukdomar som prostataproblem, hjärtproblen, stroke, cancer m.m.
Obs ! Endast motverkar.
Nu blev tråden saboterad därför kommer jag att avbryta allt med den.
Det har aldrig varit frågan om att agera som någon dietist, med bantningråd eller något liknande, som du försökt göra gällande..
Om du nu är mer intresserad av exempelvis hur Jonas kom genom passkontrollen, anser jag att du går in och läser i hans tråd.
Vad fanns för orsak att gå in som i denna tråd och endast försöka hacka sönder den, jag kan inte se någon mening i det, när du endast kritiserar den.
Annars vad jag kunde se att det var ett mycket stort intresse att läsa tråden sett till besöksiffrorna.
Sedan har du aboslut ingen humor, det inlägget jag gjorde med Big Mac var ett humoristiskt inlägg, men du tycks ha tagit det grav allvarligt och när du inte sakligt kunde försvara dig, började du med systematisk smutskastning mot mig som också finns dokumenterad, som du inte kan förneka.
Du tillhör den gruppen som när du inte kan försvara dig, tar till personangrepp mot den personen, det kallas för vuxenmobbing, som förekommer en hel del i Sverige.
Personer om blir utsatta för sådana fasoner brukar man säga har gått i väggen och det finns många av de offren.