Matpriser i Sverige/Thailand...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Hans Svensson " sa:
Har käkat lunch på News ett par dar, bästa lunchen jag ätit på jomtien i Pattaya OCH till bästa priset, gourmet mat till håll i väggen pris!
Hej dags för dig att åka från ditt pardis å kolla in th mat runt 35-40bath jag har inte dött av det ännu ,men mycket gott enligt mig .så var det i Udon-Thani men lite dyrare i Hua- Hin /Metropolen Tulka Sverige Ps har du 2 // det är enligt min uppfattning .tyvärr

Personangrepp.

"Jonas " sa:
News är kanon hade lätt haft 4-5 stjärnor i en Svensk storstad helt klart en av dom bästa restaurangerna i Pattaya.
Instämmer Jonas...blev förvånad över detta fantastiskt låga pris på 200 bath...! Kanonbra käk!

"Hans Svensson " sa:
Har käkat lunch på News ett par dar, bästa lunchen jag ätit på jomtien i Pattaya OCH till bästa priset, gourmet mat till håll i väggen pris!

20141213_092748.jpg

20141213_092736.jpg

Tycker inte alls att 200B låter dyrt, doggybag med hem så kan man äta resterna från gårdagen, som lunch, middag kvällsmål dagen efter

News Cafe har varje fredag barbque buffe till 295 Baht och det är förstklasig mat, har blandannat biffkött som är riktigt mört och högsta klass, och mycket annat också.
Sedan är det en resturang med mycket exklusive miljö och en mycket bra och trevlig personal.
En resturang att rekommendera för den som vill unna sig något extra, jag har sett det är många som har födelsedagar där.
Det finns också bra parkeringsplats för den som är bilburen.

Vart ligger news? Jag reagerade mest på att du jämförde med hål i väggen priser som inte är 199

Käkat på en av Hua Hins bättre falang restauranger idag. Ett litet ställe som drivs av en västeråsare. 390 baht kostar det men då är det grillbuffe i toppklass med en massa goa tillbehör och kaffe, kaka frukt och glass ingår.
Wijitra Garden på Soi 94.

"Janne " sa:
Vart ligger news? Jag reagerade mest på att du jämförde med hål i väggen priser som inte är 199

Ligger i backen mellan Pattaya och Jomtien innan du svänger upp på Theprasit.
Där vi skall äta vårat julbord, det stället som blivit första valet det sista när man vill lyxa till det lite någon dag med nån liten finare middag.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp