Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Varför åka med Thai , kolla andra Finnair ,Norwegian, qatar mm Thaiair är svindyra anser jag ,och inte heller så mycket bättre .. Är det kanske Jang som gillar Thai, det gjorde min Gumma till vi åkte Finnair för halva priset ,då insåg hon att Thai är överreklamerat
Detsamma såg vi, så vi har jobbat över hela hösten nu för att kunna ta ledigt 3 veckor i slutet på nov o början på dec. Priset blir istället ca 12000kr för 2 biljetter från Landvetter med finnair.
Varför åka med Thai , kolla andra Finnair ,Norwegian, qatar mm Thaiair är svindyra anser jag ,och inte heller så mycket bättre .. Är det kanske Jang som gillar Thai, det gjorde min Gumma till vi åkte Finnair för halva priset ,då insåg hon att Thai är överreklamerat
Thai brukar aldrig gå ner i pris. Varje gång jag åkt med dom så har dom gåt med halvfulla plan så dom bryr sig inte. Bara en gång var det fullt men då hade dom samkörning med SAS
Hmm, lite OT nu va?? Man måste kolla när Thai har kampanjer, då kan man åka för bra pris som vi gjorde i somras. Knökfulla plan dessutom. Håll koll med någon resebyrå om kampanjerna, för dessa kommer nästan alltid.
Det är jobbigt när hon har sin retur med Thai, men ni får väl flyga olika bolag då, det fick jag och min fru gör ett par gånger i början för att få till bra priser.
Flyger du ner med Norwegian den 10/12 och hem 20/1 kostar det nu strax under 7000 ... det var det billigaste just nu men för 10 lakan kan du välja mer ...
Har aldrig fattat grejen med Thai air, dom är ju inte bättre än andra.
Norwegian har det absolut modernaste planet och maten är helt ok och bra priser så varför fortsätta göda Thai air i onödan?
Du får ju inget av flygvärdinnorna iaf så bättre å köpa guld till tjejen för mellanskillnaden ;-)
Thai brukar aldrig gå ner i pris. Varje gång jag åkt med dom så har dom gåt med halvfulla plan så dom bryr sig inte. Bara en gång var det fullt men då hade dom samkörning med SAS
Har aldrig fattat grejen med Thai air, dom är ju inte bättre än andra.
Norwegian har det absolut modernaste planet och maten är helt ok och bra priser så varför fortsätta göda Thai air i onödan?
Du får ju inget av flygvärdinnorna iaf så bättre å köpa guld till tjejen för mellanskillnaden ;-)
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.