Översättning

 
Man kan säga att papperet inte är värt mycket med Astrid, Evert, Greta och Ingemar. ;)
Tjena Pepsi. Vad menar du? pengar är väl värda sitt värde. Igår frågade jag dig hur du mår, du mådde bra, men sen försvann du för art någon skrev något du blev ledsen i ögat. Skärp dig mannen, ta dig i kragen, bryt ihop och kom igen. Hur är det med grabben i LOS som körde omkull? Berätta lite, är intressant. Men vill du inte så … Moi, moi.
 
Eftersom Berralund och någon annan undrade över mig så är det inte mer än rätt och berätta vad som hänt.
Hon fick pengar nedskickat till buffeln hon skulle köpa, jag skickade dessutom lite extra för att hon skulle ordna med resan hit till mig.
I början pratade hon fint till mig, men den senaste tiden har hon blivit konstig, och bara begärt mer av mig. Förra veckan såg jag att hon gått upp i vikt, jag frågade på skoj om hon börjat bli glad i sötsaker, men det visade sig att hon är gravid i fjärde månaden.
Förbannade fruntimmer som vänsterprasslat, under tiden jag varit strandad här. Nä nu är det slut, och jag ska nog åka till ett annat land, inte för att finna någon kärlek, utan bara för att ha roligt med dom.
 
Eftersom Berralund och någon annan undrade över mig så är det inte mer än rätt och berätta vad som hänt.
Hon fick pengar nedskickat till buffeln hon skulle köpa, jag skickade dessutom lite extra för att hon skulle ordna med resan hit till mig.
I början pratade hon fint till mig, men den senaste tiden har hon blivit konstig, och bara begärt mer av mig. Förra veckan såg jag att hon gått upp i vikt, jag frågade på skoj om hon börjat bli glad i sötsaker, men det visade sig att hon är gravid i fjärde månaden.
Förbannade fruntimmer som vänsterprasslat, under tiden jag varit strandad här. Nä nu är det slut, och jag ska nog åka till ett annat land, inte för att finna någon kärlek, utan bara för att ha roligt med dom.
Det var tråkigt, jag hoppas att det inte blev för dyrt för dig. Ibland är det svårt när man söker kärleken, det var nog i alla fall tur att du upptäckte detta i tid. Och tur att du inte har träffat henne, en faderskapsprocess är nog jobbig.
 
Eftersom Berralund och någon annan undrade över mig så är det inte mer än rätt och berätta vad som hänt.
Hon fick pengar nedskickat till buffeln hon skulle köpa, jag skickade dessutom lite extra för att hon skulle ordna med resan hit till mig.
I början pratade hon fint till mig, men den senaste tiden har hon blivit konstig, och bara begärt mer av mig. Förra veckan såg jag att hon gått upp i vikt, jag frågade på skoj om hon börjat bli glad i sötsaker, men det visade sig att hon är gravid i fjärde månaden.
Förbannade fruntimmer som vänsterprasslat, under tiden jag varit strandad här. Nä nu är det slut, och jag ska nog åka till ett annat land, inte för att finna någon kärlek, utan bara för att ha roligt med dom.

Gott att det gick bra och inte blev så dyr läxa för dig. Nu kan du ta nya tag och gå vidare med nästa fruntimmer.

Ett annat land som kan rekommenderas är Ghana, där finns det gott om bredrövade ne*erprinssessor som alla är oskulder och väntar på just dig.

Lycka till!
 
Pengar har inte varit några problem, hon fick mer än hon var värd tänker jag nu så här i efterhand.
Några prinsessor tänker jag inte besöka, däremot ska jag kanske besöka Tjeckien. En vän till mig har varit där, och fina kvinnor står och väntar utmed vägarna.
 
Nej, men det svider i hjärtat just nu. Som Tongmat skriver ska jag vara försiktig nästa gång. Och pengarna jag förlorat är en piss i älvdalen.
Mitt testosteron ligger på en något förhöjd nivå just nu, som för många andra här på TS som inte fått träffa sina kvinnor.
 
Pengar har inte varit några problem, hon fick mer än hon var värd tänker jag nu så här i efterhand.
Några prinsessor tänker jag inte besöka, däremot ska jag kanske besöka Tjeckien. En vän till mig har varit där, och fina kvinnor står och väntar utmed vägarna.

Tjeckien har gott om granna fruntimmer... google på czech casting så får du se en del aspirerande "modeller" som alla kan bli din för mindre slantar än en buffel kostar.

Ukraina är också ett rekommenderat resmål, gott om blonda brudar som kan misstas för skandinaviskor. Även där står de längs vägen och väntar på just dig.

God tur!
 
 

Liknande trådar

J
Svar
0
Visningar
1 K
junjosa
J
A
Svar
9
Visningar
2 K
Bergamot
B
B
Svar
7
Visningar
2 K
A
L
  • Låst
  • Poll
Svar
3
Visningar
2 K
B
Svar
2
Visningar
1 K
Phirawan
P
L
Svar
4
Visningar
3 K
Phirawan
P
H
Svar
2
Visningar
2 K
H
P
Svar
3
Visningar
3 K
Anonym
A
A
Svar
3
Visningar
3 K
sainam
S
A
Svar
4
Visningar
1 K
Anonym
A
F
Svar
1
Visningar
2 K
Feggeliano
F
A
Svar
2
Visningar
1 K
Phirawan
P
P
Svar
6
Visningar
2 K
Anonym
A
N
Svar
3
Visningar
3 K
W
P
Svar
2
Visningar
2 K
Parasollkillen
P
R
Svar
9
Visningar
4 K
A
A
Svar
4
Visningar
2 K
A
F
Svar
10
Visningar
3 K
Feggeliano
F
A
Svar
10
Visningar
3 K
A
F
Svar
7
Visningar
2 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
A
A
Svar
2
Visningar
1 K
A
A
Svar
1
Visningar
1 K
A
A
Svar
10
Visningar
3 K
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
A
S
Svar
4
Visningar
2 K
A
T
Svar
11
Visningar
3 K
Anonym
A
Svar
4
Visningar
2 K
Anonym
A
S
Svar
3
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp