Pattaya

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Finns det nån som kan tipsa om ett bra och hyffsat hotell i Centrala pattaya?
I området omkring Beach road mot Second road. (1000-1500 B)
Måste finnas en pool.

Jag har bott på Apex och Pattaya Bay resort innan.

"Chang-Noi " sa:
Jag ska bo på Diana inn..Är borta 18 dar :afro:

Har du bott där förrut? Annars får du mer än gärna skriva en rapport om det när du kommer hem, jag ska ev. vara där i ca 3 veckor i sommar. Det är därför jag frågar.

OK, Jo jag har bott där sista 7 ggr.. Ligger central och bra..850 bath med frukost.. :thumbsup:

Någon som vet ett bra lyx hotell som man kan testa ett par nätter gör inget om det kostar runt 10000TBH natt men gärna stort bubbel bad på rummet.

"rosen66 " sa:
Någon som vet ett bra lyx hotell som man kan testa ett par nätter gör inget om det kostar runt 10000TBH natt men gärna stort bubbel bad på rummet.

Du ska väl inte vara på rummet och mysa när det är semester? :police: skoja bara ;)

Såg just nu att det gällde pattaya.....Men kommer du ner till phuket/kamala så kan jag rekomendera Cape Sienna :thumbsup:

"rosen66 " sa:

Rosen66

Du har Dusit resort vid delfinrondellen i Pattaya, vet inte priser, men de har bra rum där Och det är hyffsat nära Beachroaden, du kan även göra online bokning hos dem, bara använd länken här nedan...Jo-Be

http://www.dusit.com/dusit-thani/dusit-thani-pattaya.html

"rosen66 " sa:

Rosen kolla in Penthouse där finns det massagepool på rummen

glimten66 :wai:

"rosen66 " sa:
Vore trevligt att någon gång i livet prova på lite lyx ;)

Har ett med pool inom och utomhus
i kroppen, tar 600 bath per dag,
rumservice + 200/dag
hotellet heter om jag stavar rätt
Pook Bar

"legolas " sa:
Wanpen, ett litet välment förslag..... Varför låter du inte registrera en egen avatar för din fru??? Hon kanske skulle tycka att det vore kanonkul att få skriva under eget reg. istället för att "spökskriva" under din avatar.

man får ju också mer förståelse då för att det blir lite konstigt med svenskaskrivningen ibland. Det gör absolut ingenting, men att spökskriva under annans namn är inte bra i långa loppet.

jag i alla fall skulle mer än välkomna din fru att skriva och förkovra sig här på forumet, och det gör säkert fler också tror jag!!!

;D ;D

Jag instämmer helt med dej legolas. Du fick med det som jag har velat få med men inte vetat riktigt hur jag ska formulera mej och det är då det blir så fel. (från båda hållen)
När jag har komenterat något "Wanpen" har skrivit är det ju för att jag har trott att det är han och jag inte förstår inlägget, men är det så att det är hans fru som skriver så kommer jag ju självklart ha full förståelse att alla inte har samma förutsättningar till att skriva så alla förstår, men det är ju då vi andra kan hjälpa till. Som det är nu blir man ju bara irriterad på vissa inlägg.
Så jag säger som legolas är det två olika personer bakom nicket Wanpen så ändra det till två nick för som det är nu funkar det inte bra. Och ingen annan håller på på det viset, vi är ju ändå vuxna mäniskor.

"Kycklingen " sa:
Jag instämmer helt med dej legolas. Du fick med det som jag har velat få med men inte vetat riktigt hur jag ska formulera mej och det är då det blir så fel. (från båda hållen)
När jag har komenterat något "Wanpen" har skrivit är det ju för att jag har trott att det är han och jag inte förstår inlägget, men är det så att det är hans fru som skriver så kommer jag ju självklart ha full förståelse att alla inte har samma förutsättningar till att skriva så alla förstår, men det är ju då vi andra kan hjälpa till. Som det är nu blir man ju bara irriterad på vissa inlägg.
Så jag säger som legolas är det två olika personer bakom nicket Wanpen så ändra det till två nick för som det är nu funkar det inte bra. Och ingen annan håller på på det viset, vi är ju ändå vuxna mäniskor.

De var väntat att du skulle skriva så, men frugan kan inte
skriva på svenska, jag kanse inte kan skriva så bra
som du gör, därför du blir så ofta irriterad på mig,
vuxna tror jag vi alla är på detta forum

"Wanpen " sa:
De var väntat att du skulle skriva så, men frugan kan inte
skriva på svenska, jag kanse inte kan skriva så bra
som du gör, därför du blir så ofta irriterad på mig,
vuxna tror jag vi alla är på detta forum

Och det var väntat att du skulle skriva något svar om detta och som vanligt har du inte läst vad legolas och jag skrev.
Om du gjorde det nån gång så skulle det bli mindre missförstånd.

Wanpen
man får ju också mer förståelse då för att det blir lite konstigt med svenskaskrivningen ibland. Det gör absolut ingenting, men att spökskriva under annans namn är inte bra i långa loppet.

Ska ta bort frugans namn, väntar på att Ling ändrar, så
kanse nån blir nöjd, har bara försökt att få detta forum
att bli ännu bättre, och några flera, som jag tycker att
de är bra att forumet lever, sen har jag flera olika
stavningar som kanse inte stämmer, men jag är
inte perfekt, jag bara försöker att hjälpa till där
jag kan, så om flera vill att jag ska bort så skicka
PM till mig om varför så ska jag säga till Ling att de
är över

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar