Rösta på ditt favoritflygbolag mellan Sverige och Thailand

Rösta på ditt favoritflygbolag mellan Sverige och Thailand?

• Emirates

Röster: 4 5.3%
  • Norwegian

Röster: 20 26.3%
  • Thai

Röster: 33 43.4%
  • Finnair

Röster: 15 19.7%
  • Air Berlin

Röster: 0 0.0%
  • Malaysian Airlines

• Air China

• Lufthansa

Röster: 2 2.6%
  • British Airways

• Övrigt

Röster: 2 2.6%

• Totala väljare
    76

Nä, det räcker att du byter flygbolag :)
55555 Kanske alla som kan uppföra sig på ett flyg stannar hemma.. Men det förändrar ju inte folks beteende.
Och förstår inte Krilles inlägg..??
"Om man är riktigt tjurig och vresig, så ska man nog ge f*n i att åka, bättre stanna hemma och lipa istället.
Är han en av dem som stör andra på flyget när han krökat?? :-)
55555555

55555 Kanske alla som kan uppföra sig på ett flyg stannar hemma.. Men det förändrar ju inte folks beteende.
Och förstår inte Krilles inlägg..??
"Om man är riktigt tjurig och vresig, så ska man nog ge f*n i att åka, bättre stanna hemma och lipa istället.
Är han en av dem som stör andra på flyget när han krökat?? :)
55555555
Har du vaknat på fel sida idag;):). Jag gillade ditt inlägg till janne om du är med.
I dom bästa av världar (flygplan) kommer det alltid att finnas några puckon som stör på ett eller annat sätt, så vad gör man då??? Starta slagsmål, eller helt enkelt ignorera dessa människor. Jag vet hur jag reagerar;)
Vad jag också vet är att jag inte är någon störande person, men jag kan bli en jäv,,,l om jag måste.

Har du vaknat på fel sida idag;):). Jag gillade ditt inlägg till janne om du är med.
I dom bästa av världar (flygplan) kommer det alltid att finnas några puckon som stör på ett eller annat sätt, så vad gör man då??? Starta slagsmål, eller helt enkelt ignorera dessa människor. Jag vet hur jag reagerar;)
Vad jag också vet är att jag inte är någon störande person, men jag kan bli en jäv,,,l om jag måste.
Krille! Jag vaknar alltid på gott humör..!! :-)
Som du sade så finns det alltid något pucko som inte kan uppföra sig. Och jag har inte startat något slagsmål på flyget.
Det var en värdinna på flyget som bad om hjälp eftersom det inte gick att få idioten att sitta ner och ta det lugnt.
Hon grät, pga hans förolämpningar och uppförande.
Jag satt bakom honom. Jag fick honom att sitta still och varva ner bara. Det tog en stund eftersom han var så dj..a packad. I samband med detta "råkade" han få ont på näsan.. :-). När planet landade i Bangkok väntade polisen och tog hand om puckot. Jag fick "krap khun krap" av polisen.
Puckot fick inte komma in i Thailand. Utan tillbaka till sverige...

Krille! Jag vaknar alltid på gott humör..!! :)
Som du sade så finns det alltid något pucko som inte kan uppföra sig. Och jag har inte startat något slagsmål på flyget.
Det var en värdinna på flyget som bad om hjälp eftersom det inte gick att få idioten att sitta ner och ta det lugnt.
Hon grät, pga hans förolämpningar och uppförande.
Jag satt bakom honom. Jag fick honom att sitta still och varva ner bara. Det tog en stund eftersom han var så dj..a packad. I samband med detta "råkade" han få ont på näsan.. :). När planet landade i Bangkok väntade polisen och tog hand om puckot. Jag fick "krap khun krap" av polisen.
Puckot fick inte komma in i Thailand. Utan tillbaka till sverige...
Bra, så skall idioterna tas!
Jag satt bredvid ett danskt svin på ett charterflyg från Grekland en gång, han var aspackad. När skylten var tänd gapade han att han var tvungen att gå på toan och den var självklart stängd. Då pissade svinet i en plastkasse som han sedan demonstrativt placerade i mittgången. Behöver jag tillägga att han också blev hämtad av polisen på Kastrup?

Bra, så skall idioterna tas!
Jag satt bredvid ett danskt svin på ett charterflyg från Grekland en gång, han var aspackad. När skylten var tänd gapade han att han var tvungen att gå på toan och den var självklart stängd. Då pissade svinet i en plastkasse som han sedan demonstrativt placerade i mittgången. Behöver jag tillägga att han också blev hämtad av polisen på Kastrup?
I en plastkasse... Väluppfostrad Dansk skulle jag säga... Ha, ha, ha....

555555. Ja eller så kan man ju alltid cykla, eller ta något annat färdmedel, huvudsaken man kommer dit.;)
Eller om man är riktigt tjurig och vresig, så ska man nog ge f*n i att åka, bättre stanna hemma och lipa istället:xmas_smiley:
Eller byter flygplats.
Vi som flyger från kunglig huvudstaden
har icke danskproblem.
Jag väntar....

Eller byter flygplats.
Vi som flyger från kunglig huvudstaden
har icke danskproblem.
Jag väntar....
Nåja, nu skall vi nog inte slå oss för bröstet. Man har allt sett en del svenskar som har betett sig allt annat än väluppfostrat när man har varit ute och flugit, har flugit några gånger från Arlanda också i brist på annat. Det finns allt en hel del som kan bära sig illa åt men dansken tog priset måste jag säga.

Nåja, nu skall vi nog inte slå oss för bröstet. Man har allt sett en del svenskar som har betett sig allt annat än väluppfostrat när man har varit ute och flugit, har flugit några gånger från Arlanda också i brist på annat. Det finns allt en hel del som kan bära sig illa åt men dansken tog priset måste jag säga.
Du var väl inte ensam Skåning då... Ha, ha, ha...

Åkte ett charter flyg till Thailand en gång, Tui, via Kastrup. De delade ju ut taxfree spriten folk hade beställt innan folk gick ombord. En ensam man kunde ju inte låta bli ett litet smaktest, som personalen upptäckte och talade om inte var ok.

Dock var han ju tvungen att testa igen och igen och snart drack han direkt ur vodka flaskan.

Under mellanlandningen på Kastrup skulle han börja sjunga och jidra och klappa flygvärdinnorna på stjärten ... han fick en sista varning av piloten ett ord till och din resa slutar här. Höll i två minuter, sen dröjde det ytterligare ett par minuter innan han vart hämtad.

På den tiden hade de inte koll på i vilken container hans väska låg och de fick inte lyfta innan hans bagage var borta, pga säkerhet. I sista containern hittade de den och lyfte två timmar sent. Efter 23:00 då man beläggs med extra avgift för att lyfta (då Kastrup inte vill ha plan som lyfter efter 23:00). Så antar att hans tripp till Thailand som slutade i Danmark inte blev så billig!

Åkte ett charter flyg till Thailand en gång, Tui, via Kastrup. De delade ju ut taxfree spriten folk hade beställt innan folk gick ombord. En ensam man kunde ju inte låta bli ett litet smaktest, som personalen upptäckte och talade om inte var ok.

Dock var han ju tvungen att testa igen och igen och snart drack han direkt ur vodka flaskan.

Under mellanlandningen på Kastrup skulle han börja sjunga och jidra och klappa flygvärdinnorna på stjärten ... han fick en sista varning av piloten ett ord till och din resa slutar här. Höll i två minuter, sen dröjde det ytterligare ett par minuter innan han vart hämtad.

På den tiden hade de inte koll på i vilken container hans väska låg och de fick inte lyfta innan hans bagage var borta, pga säkerhet. I sista containern hittade de den och lyfte två timmar sent. Efter 23:00 då man beläggs med extra avgift för att lyfta (då Kastrup inte vill ha plan som lyfter efter 23:00). Så antar att hans tripp till Thailand som slutade i Danmark inte blev så billig!
Bra i alla fall att dom lyfte av idioten. Och hoppas att det blev en rejält dyr läxa för honom. Men samtidigt är det korkat att dela ut godiset direkt, vissa kan ju inte låta bli att falla för frestelsen. Skönt att man bara flyger reguljärt nuförtiden. Med charter börjar ju en del amatörer kröka ner sig till oigenkännlighet redan innan boarding. Och det redan kl 05-06 på morgonen. :eek:

Senast redigerad av en moderator:
Senaste resan vi gjorde i November var med Thai..
Ett gäng på 6-8 golfare i 50 års åldern började hala fram taxfree spriten ganska fort..
Gick väl 1 timme knappt innan flygvärdinnorna började be dom tysta sig lite..
Dom satt lite utspridda så det blev ju ett jävla springande och dom stod överallt i flyget och snacka..
Efter ett par timmar orkade jag inte längre utan ställde mig upp och skrek åt dom..
Inte en jävel ställde upp på mig i planet.. Alla jävlar satt som tysta möss och bara glodde..
Men tyst och lugnt blev det efter lite diskussion med gänget..

Det är lätt att bli lite högröstad i stort sällskap och brännvin...
Jag är en av dom som gärna hamnar i det läget...
Så jag förstår ju att dom har kul... Men alla har inte kul med dom..

Senaste resan vi gjorde i November var med Thai..
Ett gäng på 6-8 golfare i 50 års åldern började hala fram taxfree spriten ganska fort..
Gick väl 1 timme knappt innan flygvärdinnorna började be dom tysta sig lite..
Dom satt lite utspridda så det blev ju ett jävla springande och dom stod överallt i flyget och snacka..
Efter ett par timmar orkade jag inte längre utan ställde mig upp och skrek åt dom..
Inte en jävel ställde upp på mig i planet.. Alla jävlar satt som tysta möss och bara glodde..
Men tyst och lugnt blev det efter lite diskussion med gänget..

Det är lätt att bli lite högröstad i stort sällskap och brännvin...
Jag är en av dom som gärna hamnar i det läget...
Så jag förstår ju att dom har kul... Men alla har inte kul med dom..
Bra gjort, du ser kanske så skräckinjagande ut så att dom inte vågade annat än att hålla käften. En uppretad ledare är förmodligen inget att leka med. ;) Synd bara att inte fler vågar göra samma sak men det kan ju vara lite riskabelt om dom snedtänder.

Bra gjort, du ser kanske så skräckinjagande ut så att dom inte vågade annat än att hålla käften. En uppretad ledare är förmodligen inget att leka med. ;) Synd bara att inte fler vågar göra samma sak men det kan ju vara lite riskabelt om dom snedtänder.
Hade det varit yngre killar hade jag nog inte gjort det..??
Men tänkte ju att killar/gubbar i min egna ålder kan väl hantera en tillsägning..??
Att dom inte lyssnade på personalen är ju rent skit.. Men ,men...

Liknande trådar

Tillbaka
Topp