Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Rösta på ditt favoritflygbolag mellan Sverige och Thailand
Det var ju tur du inte åkte med dom, det var skottlossning och 2 smällar hördes i utrikeshalken på Ataturks flygplats igår kväll, men om det är där man mellanlandar eller inte har jag ingen aning om
Sämsta tv skärmarna och maten flygit med finnair par gngr i år och så omodernt underhållsanlägg har jag bara sett på China air också dom senaste åren.
Alla andra flygbolag har uppdaterat rejält gällande skärmarna på underhållsanlägg .om nu inte finnair uppdaterat dom sista månaderna så ligger dom långt efter och även i mat/dryck biten.
Har åkt finnair sista 4 gg nu åker jag från Göteborg så det är smidigast för mig och även när jag kollar de som är snabbast framme
Känner inte igen mig alls i din beskrivning
Har varit helt nya Airbus plan med touchscreen och rent och fräscht
Kanske du har fått åka med de gamla planen ?
Har åkt finnair sista 4 gg nu åker jag från Göteborg så det är smidigast för mig och även när jag kollar de som är snabbast framme
Känner inte igen mig alls i din beskrivning
Har varit helt nya Airbus plan med touchscreen och rent och fräscht
Kanske du har fått åka med de gamla planen ?
Thai och Norwegian ligger ju i en klass för sig tack vare direktflyg från Arlanda. Finnarna funkar också. Sist flög jag med Qatar för en riktigt billig peng och det var faktiskt helt ok med ett break mellan två flygresor om ca 6 timmar vardera. Lufthansa var ingenting som hamnade på plus-sidan och vem fan flyger med BA och kinesen där man ju flyger helt galet åt fel håll? Har fått flyga hem via London en gång och den resan vill jag inte göra om...
Thai och Norwegian ligger ju i en klass för sig tack vare direktflyg från Arlanda. Finnarna funkar också. Sist flög jag med Qatar för en riktigt billig peng och det var faktiskt helt ok med ett break mellan två flygresor om ca 6 timmar vardera. Lufthansa var ingenting som hamnade på plus-sidan och vem fan flyger med BA och kinesen där man ju flyger helt galet åt fel håll? Har fått flyga hem via London en gång och den resan vill jag inte göra om...
Jag har flugit via London till Hong Kong ett par gånger men då var det mycket pengar att spara. Det är säkert osannolikt att jag flyger den vägen till Thailand. Direktflyg är klart bäst.
Just detta tyckte jag var otroligt jobbigt, har aldrig flugit med dessa tidsintervallerna innan, för det mesta när jag mellanlandat har det varit kanske ungefär 2-2 1/2 timmas flyg till mellanlandning.
När flög du med Lufthansa sist dom har ryckt upp sig rejält sista 4 åren och i klar topp innan tyckte jag dom låg i botten.
Också är det nattflyg så man kan sova och landar utvilad.
När flög du med Lufthansa sist dom har ryckt upp sig rejält sista 4 åren och i klar topp innan tyckte jag dom låg i botten.
Jag flög kinesen sist men det var det bästa alternativet när jag skulle hem ifrån Åland.
Tråden hette bästa flygbolag inte flygrutt.
Själv sköter jag ju inte bokningarna det gör den travel agency som rederiet använder men jag kan ju säga till om jag hittar någon rutt jag vill ha, men inte alltid man får det man vill inte jag som betalar flygresorna.
Just detta tyckte jag var otroligt jobbigt, har aldrig flugit med dessa tidsintervallerna innan, för det mesta när jag mellanlandat har det varit kanske ungefär 2-2 1/2 timmas flyg till mellanlandning.
Trodde också att jag skulle spy över det upplägget men blev förvånad över att det ändå kändes rätt så ok. Hade nog inte varit lika positiv om det inte hade varit en billig kampanjbiljett som satt mig i den situationen
Största problemet med LH är att när man väl kommit ner till Frankfurt så väntar en flight som tar längre tid än om jag flugit direkt från Arlanda. Det enda jag kan komma på till LH´s fördel skulle väl vara att man fick öl på flaska på flyget Arn-Fra.
Största problemet med LH är att när man väl kommit ner till Frankfurt så väntar en flight som tar längre tid än om jag flugit direkt från Arlanda. Det enda jag kan komma på till LH´s fördel skulle väl vara att man fick öl på flaska på flyget Arn-Fra.
Som sagt var tråden hette inte favoritrutt.
Var väl bolagen som skulle betygsättas annars blir det ju konstigt då vi bor på olika ställen med olika flygruttalternativ.
Nu verkar flera hängt på men LH var första jag flög med som hade wifi.
Som sagt var tråden hette inte favoritrutt.
Var väl bolagen som skulle betygsättas annars blir det ju konstigt då vi bor på olika ställen med olika flygruttalternativ.
Nu verkar flera hängt på men LH var första jag flög med som hade wifi.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.