Rösta på ditt favoritflygbolag mellan Sverige och Thailand

Rösta på ditt favoritflygbolag mellan Sverige och Thailand?

• Emirates

Röster: 4 5.3%
  • Norwegian

Röster: 20 26.3%
  • Thai

Röster: 33 43.4%
  • Finnair

Röster: 15 19.7%
  • Air Berlin

Röster: 0 0.0%
  • Malaysian Airlines

• Air China

• Lufthansa

Röster: 2 2.6%
  • British Airways

• Övrigt

Röster: 2 2.6%

• Totala väljare
    76

Ja, jag var väl lite före där, men snart så lyser det gult och då skall jag cabba ner och ge mig ut i vackra Skåne, slår allt!

När det kommer till "cabba ner" så var jag på min första resa ner hit förvånad att så få (ingen) körde cabriolett. Men jag förstår bättre nu. All skugga man kan få är guld värd:).
Visst är Skåne underbart vackert när rapsen blommar.

När det kommer till "cabba ner" så var jag på min första resa ner hit förvånad att så få (ingen) körde cabriolett. Men jag förstår bättre nu. All skugga man kan få är guld värd:).
Visst är Skåne underbart vackert när rapsen blommar.

Ja köra cabb i Thailand är nog inte så hälsosamt, skulle nog se ut som en pekinganka efter ett tag. När jag kör motorcykel i Thailand har jag alltid en tunn jacka på mig när jag kör längre sträckor, för annars bränner jag sönder mina armar.

Kan väl sätta in några bilder
16dfb8f6a8da4f73ef0cd3cf34afdccf.jpg
b883a4e438274f0ab45732e87a9dfbd3.jpg
59d5a51d424aa75f601868d1bfa6eae3.jpg
5c59408cab2d65f8b687da24cc6bc723.jpg
5f1955d9403531ac681e906200daede4.jpg

Vet inte :)
Trodde bara det fanns en.
Har varje flygbolag en egen?
Landvetter har 2 minst, dom är iofs rätt lika tror jag fast har för mig det var lite mer mat på SAS loungen, bara vart på SAS loungen par gånger, den andra har jag frikort till, dom ligger vägg i vägg, vet dock inte om Norwegian har tillgång till någon där?
Tycker dem är helt ok, bekväma möbler och fritt tilltuģg och dryck.

Men på dom större flygplatserna finns det oftast många lounger, Suvarnabhumi måste väl nästan ha ett 20 tal, mitt kort gäller på 5 lounger där.

Landvetter har 2 minst, dom är iofs rätt lika tror jag fast har för mig det var lite mer mat på SAS loungen, bara vart på SAS loungen par gånger, den andra har jag frikort till, dom ligger vägg i vägg, vet dock inte om Norwegian har tillgång till någon där?

Men på dom större flygplatserna finns det oftast många lounger, Suvarnabhumi måste väl nästan ha ett 20 tal, mitt kort gäller på 5 lounger där.
Hittar jag bara till det jag ska så ska jag fota och berätta om det om ett tag, åker ju på fredag.

Norwegian bara på linjerna till USA och Bangkok.

Norwegian bara på linjerna till USA och Bangkok.
Har dom några mer långdistans från Norden, eller Europa?
Jag pratar bara långdistans nu, flyg inom Europa vet jag inget som är fritt, fast man kan ju köpa ombord på dom flesta stora bolagen inom Europa med.

Har dom några mer långdistans från Norden, eller Europa?
Jag pratar bara långdistans nu, flyg inom Europa vet jag inget som är fritt, fast man kan ju köpa ombord på dom flesta stora bolagen inom Europa med.
Äh jag som kommentera fel, är ju helt fel tråd, 555555 ;)
Någon kan ju ta bort det här inlägget och det innan #239, #240;)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp