Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är inte det som är problemet, snarare han som står mitt i klackenMycket svårt skriva då ,som du säkert upplevt @Micke.T Men något kommer garanterat, dock inte något referat.
Kom igen nu Berra Detta Smålandsderby är så mycket mer än bara hockey. Dessutom är ölen dyr, vilket i detta fallet är bra, gynnar ju HV ju mer vi dricker. Om matchen spelats i Växjö hade jag druckit vatten ur kranen på dass.
Efter som @Krille förmodligen i skrivande stund får i sig en Jäger å bärs, för att hålla nerverna i styr, inför en spännande match mot lökers. Vilket jag tror HV vinner med sådan support på läktaren
Får vi andra hålla igång tråden i afton
Har för mig att @Berralund är och ser Malmös match mot Oskarshamn live. Kan bli onödigt spännande då Oskarshamn är oberäkneliga
Att Frölunda får det tufft i afton råder det inget tvivel om, men håller tummarna.
Brynäs får det tufft mot Rögle, och Leksand lär inte få med sig några poäng mot Örebro.
Och nu var 3 poäng bärgade efter 3-1 i Arenan. Så skall en slipsten dras! Brynäs leder över bönderna och HV över Klökarna. Det ser lovande ut så långt!
Var hemma vid midnatt efter ett besök på donken. HV spelade riktigt bra och gav aldrig klökarna någon chans, så helt rättvist I kväll ska avd på jobbet ut på restaurang och äta en bit samt spela shuffelboard. Då ska det snackas hockey från min sida.
Nu kan man åter glädjas för att Brynäs vann över Rögle 2-1Molins son Emil var i farten, men inga mål. Laget verkade vara piggare för tillfället. Grattis till alla vinnande lag .
Full omgång Och matchen mellan FBK- HV71 ska jag se hos en kompis som bor på krypavstånd tjejen ska med och tjöta med hans fru som också är Thai. Berralunds Malmö lär få det svårt i Luleå, de andra matcherna mycket jämna, fast @Frasse s DIF lär vinna lätt. Snart börjar FHC- SAIK som 4an sänder
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.