SHL 2019/2020

Ja första perioden, va inte bara målvakten, va ju spel i en zon, Frölunda va helt överlägsna. Men som väntat backa dom hem lite i andra men sen bättre i tredje, bra match totalt å rolig att se.
Inget snack om att Frölunda är bäst just nu. :)FBK som vann med hjälp av sjabbel vid alla deras mål är starka hemma och lär bli bättre. Högt tempo och en kul match, fast HV var värda 1 pinne, men blev nada :mad:

Dags ikväll igen, Redhawks möter Brynäs borta. Två formsvaga lag som är i skriande behov av att stärka självförtroendet och poängskörden. Så det återstår att se om det är @eirkar eller jag som är gladast när bataljen i Gävle är över. :)
Och den andra matchen mellan DIF och Rögle, ja jag tippar inte idag men tror DIF får stryk i sudden ;) Tror även att Eirkar får:upanddown:

Brynäs börjar med att sitta utvisningar, får Malmö chansen att få pucken in i Brynäs målet. Sedan får Brynäs pucken in i Malmö målet. Brynäs- Malmö 1-1. Låter hoppfullt, men jag spekulerar inte :rolleyes:.

Det blir bortasegrar i kvällens båda matcher. Malmö leder med 2-5. Enda smolket i glädjebägaren är att DIF verkar ha drabbats av total genomklappning på Hovet mot Ängelholmsbönderna. 1-5 där nu. Men 3 välbehövliga poäng för Redhawks, skönt! Beklagar @eirkar .
Det verkar vara svårt för Brynäs att få pucken i målet :angry_transparent: :mad:, en duktig målvakt hos Malmö:clap_tranparent:. Grattis alla vinnande lag :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

Hej

Lite hockey godis.

Mvh isan lover
Ja. Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Men en sak är säker Rögle var bättre, och DIF har mycket att tänka på.
Så summa sumarum blir beroende vilket lag man håller på, antingen bra, eller dåligt, som hockey är. :D

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K