Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag håller med @Krille om att Redhawks får svårt i Luleå men tippar seger i förlängningen så 2 poäng på kontot.
Idag inhandlades även biljetter till hemmamatchen mot Leksand nästa lördag. Tar med grabbarna, "men' s afternoon out". Det skall bli riktigt kul, Leksand är ett lag som drar publik.
Ja första perioden, va inte bara målvakten, va ju spel i en zon, Frölunda va helt överlägsna. Men som väntat backa dom hem lite i andra men sen bättre i tredje, bra match totalt å rolig att se.
Ja första perioden, va inte bara målvakten, va ju spel i en zon, Frölunda va helt överlägsna. Men som väntat backa dom hem lite i andra men sen bättre i tredje, bra match totalt å rolig att se.
Inget snack om att Frölunda är bäst just nu. FBK som vann med hjälp av sjabbel vid alla deras mål är starka hemma och lär bli bättre. Högt tempo och en kul match, fast HV var värda 1 pinne, men blev nada
Dags ikväll igen, Redhawks möter Brynäs borta. Två formsvaga lag som är i skriande behov av att stärka självförtroendet och poängskörden. Så det återstår att se om det är @eirkar eller jag som är gladast när bataljen i Gävle är över.
Dags ikväll igen, Redhawks möter Brynäs borta. Två formsvaga lag som är i skriande behov av att stärka självförtroendet och poängskörden. Så det återstår att se om det är @eirkar eller jag som är gladast när bataljen i Gävle är över.
Det är inte ofta jag håller på Stockholmslag min ikväll sker ett undantag. Jag hoppas verkligen att Djurgården bankar skiten ur Röglebönderna. Annars blir besvikelsen stor.
Brynäs börjar med att sitta utvisningar, får Malmö chansen att få pucken in i Brynäs målet. Sedan får Brynäs pucken in i Malmö målet. Brynäs- Malmö 1-1. Låter hoppfullt, men jag spekulerar inte .
Brynäs börjar med att sitta utvisningar, får Malmö chansen att få pucken in i Brynäs målet. Sedan får Brynäs pucken in i Malmö målet. Brynäs- Malmö 1-1. Låter hoppfullt, men jag spekulerar inte .
Det blir bortasegrar i kvällens båda matcher. Malmö leder med 2-5. Enda smolket i glädjebägaren är att DIF verkar ha drabbats av total genomklappning på Hovet mot Ängelholmsbönderna. 1-5 där nu. Men 3 välbehövliga poäng för Redhawks, skönt! Beklagar @eirkar .
Det blir bortasegrar i kvällens båda matcher. Malmö leder med 2-5. Enda smolket i glädjebägaren är att DIF verkar ha drabbats av total genomklappning på Hovet mot Ängelholmsbönderna. 1-5 där nu. Men 3 välbehövliga poäng för Redhawks, skönt! Beklagar @eirkar .
Andra perioden som hade allt – Nils Höglanders drömmål, rycket i boxplay, Petterssons skallning på Bristedt och målvakten Karri Rämös oväntade tackling
Andra perioden som hade allt – Nils Höglanders drömmål, rycket i boxplay, Petterssons skallning på Bristedt och målvakten Karri Rämös oväntade tackling
Ja. Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Men en sak är säker Rögle var bättre, och DIF har mycket att tänka på.
Så summa sumarum blir beroende vilket lag man håller på, antingen bra, eller dåligt, som hockey är.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.