SHL 2019/2020

Hoppas jag får gratulera @eirkar ikväll också :) Mitt HV är i kaffesumplandet, och det blir tufft, men tror och hoppas på 3 poäng.
Frölunda möter formstarka SAIK, och det lär bli en tuff och jämn match. Svårtippad omgång som vanligt, men nu gäller det att kämpa om de sista poängen, så jämnt runt strecket att många lag kan ta direktplatsen, eller hamna i mellanrundan.:eek:

Brynäs möter Växjö i kväll. Av olika orsaker kommer jag inte se matchen och inte heller kvarvarande matcher. Jag får kolla på text-tv :(. Jag gratulerar alla vinnande lag i SHL :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

Hoppas jag får gratulera @eirkar ikväll också :) Mitt HV är i kaffesumplandet, och det blir tufft, men tror och hoppas på 3 poäng.
Frölunda möter formstarka SAIK, och det lär bli en tuff och jämn match. Svårtippad omgång som vanligt, men nu gäller det att kämpa om de sista poängen, så jämnt runt strecket att många lag kan ta direktplatsen, eller hamna i mellanrundan.:eek:
Tyvärr kan jag inte säga detsamma, förlåt @eirkar Men har spelat på Linköping. Brynäs är extremt passiva och tillbakapressade. Frölunda måste ta en skalp i afton :)
Delar med mig av aftonens fegspel med en period kvar;)

Screenshot_20200303-201447_Chrome.jpg

Inte fasen ser det bra ut, dalmasarna leder med 2-1 efter andra perioden. Men jag kan glädja mig åt att Luleå leder med 2-0 över bondlurkarna. En period kvar...

Full omgång återigen ikväll. Redhawks möter Skellefteå borta, svår match men inte omöjlig. Tippar på oavgjort i full tid med Redhawksseger efter straffar. Smålandsderbyt mellan HV och Oskarshamn bör sluta med hemmaseger och hoppas att Brynäs överraskar och spöar bondlurkarna samt att Frölunda vinner över lökarna. Om ca 4,5 timmar vet vi!

Ja mitt tips, eller vad man nu kan kalla det. Kanske poängjakt :nerd_transparent: Men jag hoppas att följande lag vinner ikväll, och om ni tittar på tabellen så förstår ni. Luleå. HV 71. Leksand. Linköping. Brynäs. Malmö...… samt lökers:-[,,,, ja, det bär mig emot, gör riktigt ont faktiskt, men allt för att mitt lag ska ta en av topp 4 platserna. och fördel med hemmaplan. Nu väntar jag på reaktioner från @Micke.T & co, men hoppas ni inte lynchar mig;)

Ja mitt tips, eller vad man nu kan kalla det. Kanske poängjakt :nerd_transparent: Men jag hoppas att följande lag vinner ikväll, och om ni tittar på tabellen så förstår ni. Luleå. HV 71. Leksand. Linköping. Brynäs. Malmö...… samt lökers:-[,,,, ja, det bär mig emot, gör riktigt ont faktiskt, men allt för att mitt lag ska ta en av topp 4 platserna. och fördel med hemmaplan. Nu väntar jag på reaktioner från @Micke.T & co, men hoppas ni inte lynchar mig;)
Ja att du hoppas på seger för lökarna... Jag får svårt att hämta mig från chocken! :eek:

Brynäs presterar väl under isen och Rögle väl på isen :(:mad:. Vet ej hur det blir, får titta resultatet på Text-TV. Gratulerar alla vinnande lag i SHL i kväll:clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

Jag kommer ta med knogjärnet på lördag :p :) nä då @Krille jag vet redan att ditt önskemål är en utopi:reta: jag håller lågprofil så här före start, men går in med mitt lagda spel efter andra period. Är ju skrockfull, gick ju bra i tisdags;)

Berätta inte på jobbet va du än gör, att du håller på lökarna i afton. Kan starta inbördeskrig på firman :) :) :)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
44 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp