SHL 2019/2020

Äh va fn, har ju svårt att hålla flabben :p @Krille Luleå spelar 2a i afton;), @Berralund Frölunda kommer ta en efterlängtad skalp i skåneland:D å @eirkar Brynäs tvålar till Oskarshamn:)
Nu är det bara att vänta in slantarna:laugh_transparent: men är väl som på börsen, kraftig motgång.

Men som en vacker tjej i min ungdom sa, fega killar får inte kyssa vackra kvinnor:reta:
Ja @Micke.T :reta: :wave_transparent:Då säger jag att du förlorar dina slantar, men får garanterat en godnattpuss iaf:love_transparent:

Brynäs har slutat spela i andra perioden, är på väg att skrinna under isen :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Skiftar rejält i toppen, intressant där en av mina tippade finallag åker dit mot Linköping som väl mer eller mindre spelat klart.

Skiftar rejält i toppen, intressant där en av mina tippade finallag åker dit mot Linköping som väl mer eller mindre spelat klart.
Såg att det andra finallaget som jag tippat förlorade mot @Krille lag. Tacka mig för mitt tips. Ska lägga ner tippandet. :) Slutar kanske med att det inte blir något slutspel pga virus.

Kaffe kaka, 16 raka och klara för kvartsfinal, vi har ju fortfarande chans på tredjeplatsen, så spännande sista omgång. Roger, hallå!

En match kvar för Brynääs, men jag har inte så stora förhoppningar att de vinner mot Örebro, tyvärr.:(:(:rolleyes::'(:'(:'(

Såg att det andra finallaget som jag tippat förlorade mot @Krille lag. Tacka mig för mitt tips. Ska lägga ner tippandet. :) Slutar kanske med att det inte blir något slutspel pga virus.
Här läggs inte ner någonting, någon gång smäller det till :) Men som du säger @TS73 kanske det inte blir så mycket mer hockey, hur kul är det med tomma arenor, kan också bli som så att Luleå redan vunnit.

Ishockey match mellan Brynääs och Örebro spelas utan publikens närvaro :confused:. Utan publik ingen riktig stämning och fart :confused:. Detta beslut tagits efter alla publika tillställningar minst 500 personer ska ställas in. Corona-virus ställer till det, men att hindra ytterligare smittspridning, är detta beslut bra.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
44 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp