SHL 2019/2020

Må bästa laget vinna:):):). Jag hoppas på Brynäs:):):) annars får jag ta lite whiskey för att dränka förlusten;););).
@eirkar verkar som vi båda får dra i oss en del whiskey som våra lag spelar i afton ;) :) Så här spelade jag i afton, lär inte bli någon återbäring :rolleyes:

Screenshot_20200305-203702_Chrome.jpg

Nej tyvärr har vi inte tid och lilleman har varit sjuk så får hålla honom hemma. Tyvärr skall tydligen TV4 visa en skitmatch mellan ett Göteborgs- och ett Jönköpingslag så får inte se kvalitet och hjärta från Malmö. ;):)
5555 :reta: Nu ska vi inte vara sådana. Det finns flera anledningar för att just den matchen visas för allmänheten.:wave_transparent:Så varsågod, nu får du se en bra match, men även den största, högljudda, välsjungande bortaklack denna säsongen.:upanddown::clap_tranparent:

Brynäs kravlade upp på isen och vann matchen mot Leksand 5-4 på straffar :). Poängen behövs, men räcker inte till :(. Grattis till alla ishockeylag i SHL i kväll :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

2 matcher kvar på grundserien, och det enda vi vet är att Leksand och Oskarshamn får kvala sig kvar. Brynäs och Linköping får snart semester, så långt klockrent. Men att tippa fortsättningen blir för mig omöjligt, kanske finns det någon här som kan sia om fortsättningen:) Tack för att du sökte upp en vilsen Smålänning igår @Micke.T:clap_tranparent:Du va lika trevlig som jag trodde.:wai:

2 matcher kvar på grundserien, och det enda vi vet är att Leksand och Oskarshamn får kvala sig kvar. Brynäs och Linköping får snart semester, så långt klockrent. Men att tippa fortsättningen blir för mig omöjligt, kanske finns det någon här som kan sia om fortsättningen:) Tack för att du sökte upp en vilsen Smålänning igår @Micke.T:clap_tranparent:Du va lika trevlig som jag trodde.:wai:
Tycker hela serien efter jul varit bergochdalbana, finns inget givet. Att ge sig på någon form av tips har jag gjort flertal ggr, så avstår fler galna analyser;):)

Tack för input, är helt och hållet ömsesidigt :wai:

Tycker hela serien efter jul varit bergochdalbana, finns inget givet. Att ge sig på någon form av tips har jag gjort flertal ggr, så avstår fler galna analyser;):)

Tack för input, är helt och hållet ömsesidigt :wai:
Jo håller med, dock Skellefteå vann väl allt tills för någon omgång sen och Frölunda förlorade allt sista fem sex omgångarna är känslan.

Jag tror det blir Luleå mot Färjestad i final. Då jag tippar extremt dåligt vet ni ju vilka som inte kommer dit. ;)

Det börjar dra ihop sig. Nu näst sista matchen, och kommer inte lägga in några pengar denna omgången. Men tro kan man ju göra, sen om det blir fel är en annan sak. Det finns så många möjligheter, så det är inte ens lönt att spekulera. Men FHC bör hålla en tumme på Rögle i första hand. Men då gäller det att Malmö besegras först. Om HV får storstryk mot Luleå, och förlorar mot Leksand i sista så blir det målskillnad med FHC., förutsatt att Frölunda slår även DIF. Tycker ni det är rörigt? Det finns mer i grytan, men det tar vi efter denna omgång. ;) :D

Det börjar dra ihop sig. Nu näst sista matchen, och kommer inte lägga in några pengar denna omgången. Men tro kan man ju göra, sen om det blir fel är en annan sak. Det finns så många möjligheter, så det är inte ens lönt att spekulera. Men FHC bör hålla en tumme på Rögle i första hand. Men då gäller det att Malmö besegras först. Om HV får storstryk mot Luleå, och förlorar mot Leksand i sista så blir det målskillnad med FHC., förutsatt att Frölunda slår även DIF. Tycker ni det är rörigt? Det finns mer i grytan, men det tar vi efter denna omgång. ;) :D
Indianer spöar Rödhökar i Arenan? Kommer inte på fråga! Denna gången måste vi ta deras skalp. Och som vanligt hoppas jag att bondlurkarna förlorar och blir förnedrade. :cool:

Brynäs möter Oskarshamn i kväll. Resultatet är oviss. Hoppas på vinst, men, men :rolleyes:, ganska så intetsägande match . Gratulerar alla vinnande lag i SHL i kväll :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

Nöjer mig med att inte ge stalltips i afton, har ju inte gått så bra med den saken sista tiden :rolleyes:
Äh va fn, har ju svårt att hålla flabben :p @Krille Luleå spelar 2a i afton;), @Berralund Frölunda kommer ta en efterlängtad skalp i skåneland:D å @eirkar Brynäs tvålar till Oskarshamn:)
Nu är det bara att vänta in slantarna:laugh_transparent: men är väl som på börsen, kraftig motgång.

Men som en vacker tjej i min ungdom sa, fega killar får inte kyssa vackra kvinnor:reta:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
44 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp