SHL 2019/2020

I kväll tar vi emot 08 laget som behöver spela riktigt bra för att slå ett just nu formstarkt HV. Hoppas att Rödhökarna vinner mot klöklaget, så jag får en lugn dag på jobbet imorgon.Och ni alla Göteborgare här kan nog sitta lugnt och bara njuta.
Konstigt, jag hade precis tänkt aktivera tråden inför kvällens drabbning. Jag hoppas att Sam Hallam får sparken imorgon efter en storförlust ikväll. Inte för att jag vill gå händelserna i förväg men @eirkar får hålla i sig på lördag när Brynäs skall besöka Malmö. Jag hoppas på 6 poäng i dessa matcher, det hade suttit perfekt. :)

Vi får se hur det blir med Brynäs både i kväll och på lördag. Jag kommer inte se mycket av kvällens match Luleå-Brynäs. Jag ser på ett annat intressant program Arvinge okänd. Jag får väl se på matchresultatet efteråt. Grattis till alla vinnande lag :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

Smålänning som jag är så är jag för ekonomisk för att kunna se alla Shl matcher :rolleyes: Men ikväll har jag kanalen som sänder HV- DIF:upanddown:Tur att sambon också håller på HV, och gillar bra hockey:), eller kan det vara så att hon gör det för husfridens skull:D
Min älskling håller också på Malmö. Men inte för husfridens skull utan för att hon egentligen är så ointresserad att hon inte känner till andra lag. Så hon gillar att följa med på match i Arenan när hon har tid. :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar