SHL 2019/2020

Vi får nöja oss med air-hockey turnering ombord ikväll istället, några Svenska kanaler med ishockey har vi inte fått ombord än, kommer väl tv boxar i Europa.

20200217_171255.jpg

Efter Luleå och ner till åttondeplatsen som HV har just nu, är det otroligt jämnt, så kvällens matcher betyder mycket. HV åker till löklandet och jag är tyvärr inte på plats, men hoppas lillebror får smisk igen :D

Redhawks åker längst upp till serieledarna. Allt annat än förlust är en mycket positiv överraskning, Luleå är väldigt starka nu. Och visst hoppas jag att HV äter lök samt att bondlurkarna får stryk. Har inte kollat vilka dom möter men det är betydelselöst. :cool:

Brynääs ska möta Linköping. Få se hur Brynääs presterar på isen efter att kravlat upp, hoppas man. Poängen är viktiga nu, då risken är att få kvala :rolleyes:o_O:confused:

Nattsvart, usla domare. Och lökar, bondlurkar vann och Brynäs torskade. Usel omgång. Bara indianer som kan göra så här :). :mad:
Kan bara instämma. Det som inte fick hända, det hände. Men serien är fortfarande öppen, och fullt möjligt att komma topp 6. Men jag fattar inte varför Lillis Lund ska ändra om i femmorna inför varje match. Örebro hemma för HV nästa match.

Kan bara instämma. Det som inte fick hända, det hände. Men serien är fortfarande öppen, och fullt möjligt att komma topp 6. Men jag fattar inte varför Lillis Lund ska ändra om i femmorna inför varje match. Örebro hemma för HV nästa match.
Ni hade garanterat nått att prata om på jobbet ;) om du inte tog en dag på kassan:p
2019-20 Har inte varit lätt tippade, vilda western som vi indianer säger :)

Ynka en poäng för Brynääs :(. Man vinner inte matchen att sitta i utvisningsbåset. Uselt :angry_transparent::angry_transparent::angry_transparent:. Tittade inte hela matchen, uruselt. Grattis till alla vinnande lag i SHL i efterskott.

En mycket viktig match i Kinnarps arena, där Örebro gästar. Och jag vill nog påstå att en seger är ett måste för att komma topp 6. Och på Lördag tar vi emot MIF :eek: Snacka om 6 poängsmatcher. Matchen mellan FBK och FHC är också någonting att titta på för alla er här som håller på Frölunda:thumbsup:

En mycket viktig match i Kinnarps arena, där Örebro gästar. Och jag vill nog påstå att en seger är ett måste för att komma topp 6. Och på Lördag tar vi emot MIF :eek: Snacka om 6 poängsmatcher. Matchen mellan FBK och FHC är också någonting att titta på för alla er här som håller på Frölunda:thumbsup:
Ni får gärna vinna ikväll men ge f*n i det på lördag. Mitt kära Redhawks vilar och laddar idag så ni får det tufft. Och som vanligt hoppas jag naturligtvis på stryk för lökar och bondlurkar.

HV vann, men det var inte snyggt. Som Önerud sa: 3 poäng är viktigare nu, men vi måste spela bättre på lördag om Malmö ska besegras. Ja idag lär inga lökar visa sig här, så det blir en tyst fredag här, men någonting kommer jag säga :D

HV vann, men det var inte snyggt. Som Önerud sa: 3 poäng är viktigare nu, men vi måste spela bättre på lördag om Malmö ska besegras. Ja idag lär inga lökar visa sig här, så det blir en tyst fredag här, men någonting kommer jag säga :D
Jag skall hämta frugan från jobbet kl 15, sen blir det racerfart hem och plats i TV soffan. För TV4 skall visa HV mot Redhawks, så vi får kanske hålla kontakt via pm @Krille , du ser kanske er kommande förlust på plats? ;)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K