Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Oavgjort mellan mig och @Frasse efter första perioden. Men vad f*n sysslar Indianerna med, ta stryk av bondlurkar? Jag är enormt besviken, detta är snudd på katastrof.
Vi får nöja oss med air-hockey turnering ombord ikväll istället, några Svenska kanaler med ishockey har vi inte fått ombord än, kommer väl tv boxar i Europa.
Efter Luleå och ner till åttondeplatsen som HV har just nu, är det otroligt jämnt, så kvällens matcher betyder mycket. HV åker till löklandet och jag är tyvärr inte på plats, men hoppas lillebror får smisk igen
Redhawks åker längst upp till serieledarna. Allt annat än förlust är en mycket positiv överraskning, Luleå är väldigt starka nu. Och visst hoppas jag att HV äter lök samt att bondlurkarna får stryk. Har inte kollat vilka dom möter men det är betydelselöst.
Kan bara instämma. Det som inte fick hända, det hände. Men serien är fortfarande öppen, och fullt möjligt att komma topp 6. Men jag fattar inte varför Lillis Lund ska ändra om i femmorna inför varje match. Örebro hemma för HV nästa match.
Kan bara instämma. Det som inte fick hända, det hände. Men serien är fortfarande öppen, och fullt möjligt att komma topp 6. Men jag fattar inte varför Lillis Lund ska ändra om i femmorna inför varje match. Örebro hemma för HV nästa match.
Ni hade garanterat nått att prata om på jobbet om du inte tog en dag på kassan
2019-20 Har inte varit lätt tippade, vilda western som vi indianer säger
Ynka en poäng för Brynääs . Man vinner inte matchen att sitta i utvisningsbåset. Uselt . Tittade inte hela matchen, uruselt. Grattis till alla vinnande lag i SHL i efterskott.
Ni hade garanterat nått att prata om på jobbet om du inte tog en dag på kassan
2019-20 Har inte varit lätt tippade, vilda western som vi indianer säger
Ja idag har flera lökar kommit upp för att visa sig Men jag säger: Om HV bara spelat hälften så dåligt som vi gjorde igår, så hade löklaget inte haft en chans. Då brukar dom gå
En mycket viktig match i Kinnarps arena, där Örebro gästar. Och jag vill nog påstå att en seger är ett måste för att komma topp 6. Och på Lördag tar vi emot MIF Snacka om 6 poängsmatcher. Matchen mellan FBK och FHC är också någonting att titta på för alla er här som håller på Frölunda
En mycket viktig match i Kinnarps arena, där Örebro gästar. Och jag vill nog påstå att en seger är ett måste för att komma topp 6. Och på Lördag tar vi emot MIF Snacka om 6 poängsmatcher. Matchen mellan FBK och FHC är också någonting att titta på för alla er här som håller på Frölunda
Ni får gärna vinna ikväll men ge f*n i det på lördag. Mitt kära Redhawks vilar och laddar idag så ni får det tufft. Och som vanligt hoppas jag naturligtvis på stryk för lökar och bondlurkar.
Ni får gärna vinna ikväll men ge f*n i det på lördag. Mitt kära Redhawks vilar och laddar idag så ni får det tufft. Och som vanligt hoppas jag naturligtvis på stryk för lökar och bondlurkar.
Och jag som satt här och funderade om det inte var @Micke.T som vunnit 138 miljoner För då hade nog oddset blivit en spelare mindre. Men, ack vad jag bedrog mig. Nåväl. Må bästa lagen vinna. Du och jag Micke lär ju inte bli rikare ändå
HV vann, men det var inte snyggt. Som Önerud sa: 3 poäng är viktigare nu, men vi måste spela bättre på lördag om Malmö ska besegras. Ja idag lär inga lökar visa sig här, så det blir en tyst fredag här, men någonting kommer jag säga
HV vann, men det var inte snyggt. Som Önerud sa: 3 poäng är viktigare nu, men vi måste spela bättre på lördag om Malmö ska besegras. Ja idag lär inga lökar visa sig här, så det blir en tyst fredag här, men någonting kommer jag säga
Jag skall hämta frugan från jobbet kl 15, sen blir det racerfart hem och plats i TV soffan. För TV4 skall visa HV mot Redhawks, så vi får kanske hålla kontakt via pm @Krille , du ser kanske er kommande förlust på plats?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.