Sverige i fotbolls VM

Fotballferirn til Amerika blei dyr for mange Nordmenn , som har låndt 85 miljarder i Bank ,for å betale reisen til Amerika med opphald . Nå vil Banken ha 30 prosent renta på pengene . Noen har låndt pengene i fylla påstår dei . Se vedlegg ,

Screenshot 2026-07-14 133408.webp

Screenshot 2026-07-14 133306.webp

Som sagt, besatthet! Det går inte att släppa det. Själv ser jag fram emot kvällens drabbning mellan Frankrike och Spanien.

Yes, jag håller på Spanien, men är inte lika taggad för VM längre. Jag kommer jobba lite natt och ha matchen på separat skärm.

Dock måste jag säga att jag nog aldrig tittat på så många matcher på ett fotbolls-VM som denna gång. Mitt fotbollsintresse brukar annars begränsa sig till Hammarbys matcher och när Sverige spelar i mästerskap. Detta VM har jag nog sett ett tjugotal matcher. Man ränner ju inte på krogen direkt längre. :)

Det var väl i Rålis? Sergels Torg brukar vara hockeyns tillhåll.
Det var dubbla tillställningar.

Den i rålis var nog mer officiell.

Hela stan kokade i alla fall lite som Oslo gjorde nu.

AI som är populärt nu säger;

Sergels torg och VM-sommaren 1994

När det svenska landslaget, med spelare som Tomas Brolin, Henrik Larsson och Thomas Ravelli, sensationellt tog brons i USA-VM 1994, förvandlades Sergels torg till epicentrum för den svenska gulblå glädjen. Efter hemkomsten åkte spelarna i kortege genom Stockholm, där de bland annat hyllades av en kokande folkmassa vid Sergels torg. Platsen blev under hela mästerskapet den självklara samlingspunkten för spontana glädjeyttringar, bilkorteger och folk som firade de svenska segrarn

Liknande trådar

Tillbaka
Topp