Transport Sverige Thailand

Eller så går man ner till fiskhamnen så kan man nog få billig torsk från feskebåten ;)

Hej Krister , jag är intresserad av att skicka lite saker med så om du vill skicka ditt nr till mig nicke_9b@hotmail.com så skulle jag vara tacksam . eller var på ringön håller du hus ? jag kör nämligen lastbil och är på ringön metallservice och hämtar gods . Med vänlig hälsning Niklas
Han är inte så aktiv på forumet här men jag har vidarebefodrat din e-mail till han.

Du som har koll @Jonas jag har en 65" tv som jag funderar på att ta med mig nästa vända. Eller är det billigare att köpa i Thailand än att frakta?

Beror ju lite på modell.. vikt osv. Men kan du få ned den till mig kan jag frakta den billigt

Mvh
Åbäket är B 150cm H 90cm Hjup 4cm vikt 35kg utan emballage.
Ringön känner jag till väl, går det att uppskatta fraktkostnad med ovan info?

Har för mig jag har läst någonstans att du fraktar till Pattaya stämmer det.

65" UHD LED LCD TV 42900tbh
UA65MU6100100K
Säkert du inte jobbar:Dkänns som du försöker sälja på mig en tv:p:D;)

Tackar dig för infon ang tv priser Thailand:) när jag vart nere tyckte jag allt från 65" och uppåt låg prismässigt på 80k och uppåt, leta iof inte aktivt för köp, men frugan börjar surra om tv nästa vända så lika bra att ta tag i det omg;)

Säkert du inte jobbar:Dkänns som du försöker sälja på mig en tv:p:D;)

Tackar dig för infon ang tv priser Thailand:) när jag vart nere tyckte jag allt från 65" och uppåt låg prismässigt på 80k och uppåt, leta iof inte aktivt för köp, men frugan börjar surra om tv nästa vända så lika bra att ta tag i det omg;)
Nä jag säljer mycket men tv NO. Är att tänka på att byta det 55" och in i sovrummet med det ock köpa 65---75 curved tv göra som Jonas, kan inte vara mindre människa än han 5555:rolleyes::cool: ju tv.n har legat runt 80+ men reor över allt.

Senast ändrad:
Låter överkomligt;)har en Samsung plasma 65 tum som står i ett hörn:) tyvärr en smart tv, tycker plasma ger bäst upplevelse när det gäller film och sport.

förmodligen blir jag motsagd nu, vet att O-Led är grymt men för dyrt enligt mig:rolleyes:
Ja plasma är plasma helt klart :thumbsup: synd det försvann så jag håller mig kvar med en gammal 42" i v-rum här hemma.
Har större led tv i sovrummet men den får duga där.

För 800kr bara skicka ner den.

Bästa tv jag haft var e LG 3d.
LG hade ju en egen 3d teknik som var mycket bättre än dom andra, var deras egna patent.
Så jäkla grymt det var att kolla på film på den.
Dom andra märkenas 3d va ju helt kass och kollade hellre på vanligt.

Bästa tv jag haft var e LG 3d.
LG hade ju en egen 3d teknik som var mycket bättre än dom andra, var deras egna patent.
Så jäkla grymt det var att kolla på film på den.
Dom andra märkenas 3d va ju helt kass och kollade hellre på vanligt.
Jag har 3d på min Samsung plasma 65a fick 2 uppsättningar med glasögon när jag köpte tvn.
men har aldrig fastnat för 3d kanske för tekniken inte funkar så bra just i min modell.

Jag har 3d på min Samsung plasma 65a fick 2 uppsättningar med glasögon när jag köpte tvn.
men har aldrig fastnat för 3d kanske för tekniken inte funkar så bra just i min modell.
Nej samsung har samma 3d som dom andra modellerna och den suger.
LG har egen patent med en passiv 3d teknik som ger grymt djup i filmerna.
Aldrig gillat 3d innan men så köpte jag lg tvn för fick ett bra pris och fastnade helt på den.
Tyvär gick ju den tvn sönder så nu har jag en Samsung 65" curved 4k någonting.

Men LG 3d va häftigare.

Tyvär hade dom ju eget patent så inga andra fick använda det annars hade nog 3d hållt, nu säljs väl knappt 3d längre?

Liknande trådar

Tillbaka
Topp