Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Kom en låda från German Butcher i Buriram, kunde liksom inte låta bli att beställa detta sonderangebot, nästan 2,5 kilo.

special-offer-2400-gramm.jpg
 
Varit hemma och sorterat ut och slängt gamla papper. Påbörjat att fylla en kartong med saker till Frälsis för återvinning. Lyssnade på Jimmie i Almedalen. Vältaligt som alltid.
I morgon åker jag till Uppsala med SL för första gången. Trassel med det biljettekninska. SL hade en väntetid i telefonkön på över 50 minuter. Fick gå till T-banan och fråga vakten. Han lärde mig hur det funkar. Det blir 27 kr + SL-kortet. Ska träffa en son och två barnbarn. Snart åker de tillbaka till Malaga.
 
Sitter ute i Thailändska natten och tänker på hur livet ändras i olika faser.
I kväll ute i HuaHin tillsammans med Thailands född dotter, nu på sommarlov från Sverige och födelsedag på stan, med Pappa idag.
Min kära musik skrivar partner, och även Aich min fru vet inte ännu att vi nu ligger ute....
Musik skapad för att vi ska kunna hjälpa andra i framtiden, ja ni som fattar , förstår, ni andra får se :).

Här är en ny fas för mig och hoppas ni stått ute med lite Reals på vägen, When Summer Comes Around.
En metafor för mig.....

IMG_3054.jpeg


IMG_1994.jpeg


IMG_50751.jpeg
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp