Vad händer i Thailand

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hörde idag att det är stenhårt att få ett vanligt retirement visa nu , en kille påstod sig varit på 3 st intervjuer för att erhålla ett Visa OA retirement , hade slantar på banke n samt bra pension ... Några förändringar ?????? Nån som har varit på Mig nyligen , tydligen helt galna nu ..............................

Och jag undanber mig dumma inlägg , det är jag som HÖRT detta inte själv upplevt , men frågar om nån annan hört att det blivit djävligt krångligt ............

Jag vet att dom djävlas riktigt nu med Faranger som driver eget med arbetstillstånd i Pattis
 
Ring 1111 immigrations hotline så får ni rätt uppgifter om vad som gäller, de pratar bra engelska. Det finns ju annars agenter runt om i stan som kan trolla bort huvudverken fö en vettig slant ;D
 
::)

Som sagt vad , inga dumma kommentarer skrev jag ju , och jag har ingen huvudvärk ....

Däremot så var frågan som du tydligen inte förstod om någon nyligen varit och förnyat sitt retirement på Migrationen i Pattaya ...... Att det finns agenter för de som ej uppfyller kraven och därmed behöver gå runt reglerna vet jag redan ....... Men är inte aktuellt för mig ....

Återigen någon som vet om det blivit betydligt tuffare restriktioner ;)
 
Ursäkta Phonta men finns inget om detta på nåt annat ställe där det vanligtvis kommer ut snabbt så tror på samma som sist att det är rent personligt. Man jävlas med vissa utvalda.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
743
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp