Norwegian fortsätter flyga till/från BKK

 

Tobie

Medlem
Norwegian fortsätter sälja resor till/från BKK. Jag åkte själv med dem BKK-ARN i slutet av januari.

På Norwegians egen sida kan man i skrivande stund boka en resa ARN-BKK 21, 22 och 24 mars för 1299:-. 1225:- om man bokar via SuperSaver.

Går Norwegian i kånken snart? Med tanke på Corona och annat?
 
Norwegian fortsätter sälja resor till/från BKK. Jag åkte själv med dem BKK-ARN i slutet av januari.

På Norwegians egen sida kan man i skrivande stund boka en resa ARN-BKK 21, 22 och 24 mars för 1299:-. 1225:- om man bokar via SuperSaver.

Går Norwegian i kånken snart? Med tanke på Corona och annat?
Är väl inte helt omöjligt. Man kan dock boka med dem i november igen via Oslo till Bangkok.
 
Norwegian fortsätter sälja resor till/från BKK. Jag åkte själv med dem BKK-ARN i slutet av januari.

På Norwegians egen sida kan man i skrivande stund boka en resa ARN-BKK 21, 22 och 24 mars för 1299:-. 1225:- om man bokar via SuperSaver.

Går Norwegian i kånken snart? Med tanke på Corona och annat?
Sista resan till Bangkok skulle vara den sista mars, så vad nytt?
De skulle sedan fundera på om de skulle fortsätta från Oslo till vintern.
 
Sant! Men jag är helt säker att Aftonbladet skrev 29 februari, för jag reagerade på att det var skottår! Men det står nu 29 mars på Bladets sida.

 
Rapporteras just nu att dem permitterar 50% och man ställer in 4000 flyg. Man vill inte kommentera konkurshotet.
 
 

Liknande trådar

P
Svar
22
Visningar
3 K
Anonymius
A
 
Tillbaka
Topp