Har redan hittat en perfekt affär, det blir säkert 100m2 perfekt location, men 30k i månaden betalar grannen, om han inte skall ha mer så är det faktiskt värt att överväga, skall skicka frugan o kolla upp vad ägarn ska ha... Ja ska stega upp o se hur många m2 det blir...
Såg en affär liknande du funderar på förra gngn jag var hemma 99% säker på att det var på theprasith men inte helt 100 kan vart på pattayathai med men 99% säker på att det inte var där
Om du vill kan jag ta moppen upp imorrn eller på fredag och se om jag hittar igen och ge dig en bättre beskrivning av var den låg.
Bara stoppade till för jag reflektera över de här är ju vad Krister pratar om.
Ifall du vill gå och prata med han och se hur den typ av affär är inkomstbringande.
Nu sålde han bara, inte riktigt som din affärside med lite extra.
Skall leta igenom mina foton för mig jag tog och tänkte skicka till dig.
Men datorn har krashat korrupt fil efter windowsuppdatering i förrgår och inte orkat satt mig och jobba på det än.
Fan en gng var man grym på datorer, byggde egna, vet inte hur mycke ja la ner på det.
Men laptop och win8 är inte min grej och orkar inte som i Sverige kunde sitta 12 timmar grejja i sträck med stationär dator, i den här värmen så orkar inte sitta mer än 1/2 timma inne och pilla med sånt.
Och det här jäkla win8 tog mig 1 timma innan jag kunde stoppa och hitta in till dos.
men jag kommer inte in i bios setup du e ju datakille
@krister skiljer de sig på win8.