Vigsel inför thailändsk myndighet

Minns du inte, jag har nog skrivit massor av inlägg om mitt äktenskap i Thailand som du kommenterat flitigt också.

Dina genvägar till att gifta sig i Thailand går nog när man använder en agent, man behöver inte närvara alls om dokumentation är i ordning.
Två underskrifter av vittnen hos Foreign Affairs på massor av dokument är bara formalia. Jag satt i cafeterian och väntade, mellan alla turerna.
Agenten och frun skötte processen.
Har aldrig använt agent till något förutom testa 1 gång med förnyning av mitt ett år 90 dagars men sker inte igen.
Allt jag har ordnat för mig eller familj har jag gjort själv utan tolk eller hjälp.
Liten del av mitt yrke kunna kommunicera med myndighet och färdigställa dokument.

Minns du inte, jag har nog skrivit massor av inlägg om mitt äktenskap i Thailand som du kommenterat flitigt också.

Dina genvägar till att gifta sig i Thailand går nog när man använder en agent, man behöver inte närvara alls om dokumentation är i ordning.
Två underskrifter av vittnen hos Foreign Affairs på massor av dokument är bara formalia. Jag satt i cafeterian och väntade, mellan alla turerna.
Agenten och frun skötte processen.
Och nej jag visste inte, jag har pålagt lite skvaller med flickvänner men ingen aning att du varit gift i Thailand.

Och nej jag visste inte, jag har pålagt lite skvaller med flickvänner men ingen aning att du varit gift i Thailand.
Med så många inlägg som du gör går det inte att hålla rätt på alla, särskilt om det handlar om ett år eller mer.

Men Kanchanaburi kanske ger en ledtråd.

Med så många inlägg som du gör går det inte att hålla rätt på alla, särskilt om det handlar om ett år eller mer.

Som sagt aldrig hört om, kanske du skrivit i mpr men där är jag inte, läst om tjejer men aldrig gift.

Som sagt aldrig hört om, kanske du skrivit i mpr men där är jag inte, läst om tjejer men aldrig gift.
Massor av gånger på TS men jag begär inte att du lägger sånt på minnet.

Nu ska jag inte plocka fram några som bevis för du är ändå inte intresserad.

Och mitt minne är som det är, jag kan nästan lägga på datum när vissa skrivit men egen skrift har ju varit många gngr på fyllan så mins typ 50%.
Men vad andra skrivit har jag gott minne av och kan ofta gå tillbaks på datum och visa.
Och med säkerhet kan jag säga att du har aldrig uppgett på det här forumet att du varit gift med Thai.
Jag har hört några historier om dig och tjejer men kastat bort då jag hatar skvaller.
Och får väl be om förlåt när jag nu skrev men du är likadan mot mig.

Och mitt minne är som det är, jag kan nästan lägga på datum när vissa skrivit men egen skrift har ju varit många gngr på fyllan så mins typ 50%.
Men vad andra skrivit har jag gott minne av och kan ofta gå tillbaks på datum och visa.
Och med säkerhet kan jag säga att du har aldrig uppgett på det här forumet att du varit gift med Thai.
Jag har hört några historier om dig och tjejer men kastat bort då jag hatar skvaller.
Och får väl be om förlåt när jag nu skrev men du är likadan mot mig.
Ja, dina erfarenheter och eventuella råd lär inte hjälpa @gunnarg med översättning av svenska dokument innan hans besök på Foreign Affairs.
Han har nog bra koll.
Bara komma undan billigt.

Bara önska lycka till om det är ett giftermål men det kan ju gälla även andra saker.

Ja, dina erfarenheter och eventuella råd lär inte hjälpa @gunnarg med översättning av svenska dokument innan hans besök på Foreign Affairs.
Han har nog bra koll.
Bara komma undan billigt.

Bara önska lycka till om det är ett giftermål men det kan ju gälla även andra saker.
För det första var det inte @gunnarg som frågade, den gubben klarar nog sig själv.
För det andra så har standard checklistan för Thailand tagits bort från swedenabroad och det är tecken på finns ingen nationell standard att gå efter.
Var 8 år sen jag och nuvarande gifte oss.
Och eftersom inte ens swedenabroad vill uppge så återger jag tidigare rekomendation som jag skrev, fråga amphoe och där efter ambassaden.

För det första var det inte @gunnarg som frågade, den gubben klarar nog sig själv.
För det andra så har standard checklistan för Thailand tagits bort från swedenabroad och det är tecken på finns ingen nationell standard att gå efter.
Var 8 år sen jag och nuvarande gifte oss.
Och eftersom inte ens swedenabroad vill uppge så återger jag tidigare rekomendation som jag skrev, fråga amphoe och där efter ambassaden.
Jo @gunnarg frågade om översättning sen gick det som vanligt att du tog över stafettpinnen.

Japp jag är duktig på det, du och jag Alfred, den andre är inte sämre än den förste.
Vi är nog rätt lika kålsupare, gäller bara ha lite självkännedom, mal på rätt bra båda 2.
Vissa håller sig mer till ämnet och en frågeställning än andra, men alla syndar i varierande grad.
gunnarg löser detta utan TS.

Mängden inlägg per dygn har stor spridning och nu är det dags för musik video i en annan tråd.

Vissa håller sig mer till ämnet och en frågeställning än andra, men alla syndar i varierande grad.
gunnarg löser detta utan TS.

Mängden inlägg per dygn har stor spridning och nu är det dags för musik video i en annan tråd.
Du har helt rätt där om att jag skriver mycket om allt men jag försöker hålla mig on topic men går inte alltid.
Men jag vet det, vet du att du är rätt lik?

Du har helt rätt där om att jag skriver mycket om allt men jag försöker hålla mig on topic men går inte alltid.
Men jag vet det, vet du att du är rätt lik?
Har aldrig kört dygnet runt och flummar med progmusik under nattskiftet när övriga sover.
Fast du har bra smak från din ungdom.
Plus för det.

Har aldrig kört dygnet runt och flummar med progmusik under nattskiftet när övriga sover.
Fast du har bra smak från din ungdom.
Plus för det.
Ja min dygnsrytm växlar, tänkte inte på den utan mer att lika tjötig och som jag ibland visa sig kunnig.
Tror att om vi ser med vuxna ögon så är vi väl dom tjötigaste på forumet.
Ser dock inte helt negativt på det.
Men har ju dagar man känner nu måste jag sluta delge allt.

Ja min dygnsrytm växlar, tänkte inte på den utan mer att lika tjötig och som jag ibland visa sig kunnig.
Tror att om vi ser med vuxna ögon så är vi väl dom tjötigaste på forumet.
Ser dock inte helt negativt på det.
Men har ju dagar man känner nu måste jag sluta delge allt.
Glömde jag ge dig en låt som jag tänkte.
Men här kommer den.

Glömde jag ge dig en låt som jag tänkte.
Men här kommer den.

Ja du levererar musik från en epok då du hade tutte och blöjor.

Klart godkänt från min uppväxt.
Många godkända låtar från förr.
Tror att jag var på deras sista livespelning i Nyköping för länge sedan.
Typ tidigt 80 tal.

Ja du levererar musik från en epok då du hade tutte och blöjor.

Klart godkänt från min uppväxt.
Många godkända låtar från förr.
Tror att jag var på deras sista livespelning i Nyköping för länge sedan.
Typ tidigt 80 tal.
Oftast brukar man se upp till musiker +10 iaf.

Nu vet jag inte hur man sparar musikvideo på telefonen men utan tvekan är Sally Oldfield och Morning of my life den jag har bästa minnet av när det gäller brudar och kompisar.
Du har rätt mycket gig på din moderna tel idag och kan spara en hel del.
Själv kör jag spotify gällande musik och är inte dyrt här nere, ca100 baht i månaden eller 50.

Liknande trådar

E
Svar
3
Visningar
2 K
E
H
Svar
20
Visningar
4 K