Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Beror på var du arbetar, inkomstbrev skall vara bekräftat från konsulat/ambassad landet du har anställning
skall bekräftas från företag och sen underskrivet av ambassad.
Men inget krav vid vigsel.
Du är medveten om att du gav noll info?
Översättning av handlingarna, vilka?
Sen står för boende i Sverige, jag har registrerat båda äktenskap i Sverige och dom vill ha i original och har egna översättare.
Du är medveten om att du gav noll info?
Översättning av handlingarna, vilka?
Sen står för boende i Sverige, jag har registrerat båda äktenskap i Sverige och dom vill ha i original och har egna översättare.
I länken finns klickbara hänvisningar till olika blanketter som behövs och för en vigsel i Thailand.
Nu gäller det inför en vigsel i Thailand och inte att registrera äktenskap i Sverige.
Boende i Sverige skaffar sina intyg i Sverige i förväg och utflyttade söker sina intyg på Ambassaden i Bangkok.
Olika handlingar dessutom behövs beroende på bosättning.
I länken finns klickbara hänvisningar till olika blanketter som behövs och för en vigsel i Thailand.
Nu gäller det inför en vigsel i Thailand och inte att registrera äktenskap i Sverige.
Boende i Sverige skaffar sina intyg i Sverige i förväg och utflyttade söker sina intyg på Ambassaden i Bangkok.
Olika handlingar dessutom behövs beroende på bosättning.
Jag trodde det med men stämde inte.
Första gngn gift på amphoe lomsak där exet var skriven.
Andra gången på Amphoe Banglamung Chonburi vilken nuvvarande inte är skriven på.
Dock var hon tvungen att åka till amphoe där hon var skriven för att registrera namnändring och få ut nytt id med nya efternamnet.
Vi gifte oss i Bangkok och inte i hembyn och fick ut äktenskapsbeviset där.
Stack direkt och gjorde bort det när vi var klara med foreign affairs.
Vi åkte inte inte dit där hon bodde.
Det tjänade vi tid på.
När ni är där och om har bil rekomenderar jag en tripp till Wat Phu Tok the stunning view on the top
En av dom häftigare upplevelser jag haft iaf i Thailand, klart sevärt och tar ca 2 timmar köra dit därifrån.
När ni är där och om har bil rekomenderar jag en tripp till Wat Phu Tok the stunning view on the top
En av dom häftigare upplevelser jag haft iaf i Thailand, klart sevärt och tar ca 2 timmar köra dit därifrån.
En fylla på en klippa är annars inte heller att förakta, helt slätt landskap sen sticker den rakt upp som Mr. Walkers klippa.
Men är i grannprovinsen Bueng Khan, Thailands nyaste provins.
Hej!
Vilka papper måste jag ha som utskriven svensk medborgare när vi ska gifta oss här i Thailand? Hon är Thailänsk medborgare och född här. Har försökt att leta på nätet men blir bara snurrig i skallen av allt.
Hej!
Vilka papper måste jag ha som utskriven svensk medborgare när vi ska gifta oss här i Thailand? Hon är Thailänsk medborgare och född här. Har försökt att leta på nätet men blir bara snurrig i skallen av allt.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.