B
Bossej
Gäst
Har trädgård som hobby och har nu en egen trädgård på tre tusen kvadratmeter här i sodra Isaan sedan 2008.
Pysslar några timmar med mina växter i stort sett varje formiddag året om.
Tycker det är lika givande idag som när jag borjade.
Har mycket blommor, frukt, kryddor och gronsaker i min trädgård, och en hel del fjärilar, fåglar ormar kommer på besok, så det händer alltid något här i trädgården.
Nyskordade frukter, gronsaker och kryddor är ju dessutom väldigt nyttigt vitaminmässigt ,
och trädgårdsarbete ger även lite motion.
Jag gillar att fotografera när jag ser något vackert i trädgården, så det kommer en hel del bilder i denna tråd.
Borjar med att visa min favoritblomma som är en blå slingerväxt som i Thailand kallas UnChan.
På latin heter den Clitoria .
Pysslar några timmar med mina växter i stort sett varje formiddag året om.
Tycker det är lika givande idag som när jag borjade.
Har mycket blommor, frukt, kryddor och gronsaker i min trädgård, och en hel del fjärilar, fåglar ormar kommer på besok, så det händer alltid något här i trädgården.
Nyskordade frukter, gronsaker och kryddor är ju dessutom väldigt nyttigt vitaminmässigt ,
och trädgårdsarbete ger även lite motion.
Jag gillar att fotografera när jag ser något vackert i trädgården, så det kommer en hel del bilder i denna tråd.
Borjar med att visa min favoritblomma som är en blå slingerväxt som i Thailand kallas UnChan.
På latin heter den Clitoria .
Senast redigerad av en moderator: