Dengue, eller hur jag sket mig genom Isaan.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
Vi får väl se, vi får väl se. jag sade så under dryga 45 år.... sedan när den aktiva karriären tog slut och man hamnade med för mycket od mat och godis och glass framför TV;n, så började man omärkligt att växa ifrån år till år.

Nu kommer både du och din kropp att få uppleva nåt som är väldigt demoraliserande och det är att bo i Thailand. Så använda både kondom och kroppsstrumpa om du skall undvika att gå upp i vikt......

Anlagen kommer långt bak ifrån både på min mors och fars sida, kan vara en anledning till att mina avlidna släktingar har en genomsnittsålder på runt 95 årmin fars syskonligger på 90+ och är stigande medan min mors ligger på 99 år, 7 respektive 8 syskon och alla har levt ett gott liv men utan övervikt, så vi får väl se ;D ;D ;D

Många falang inklusive undertecknad dagskonsumerar 4-6 stora Chang eller Leo. Det ska till rätt mycket god gener för att inte det ska påverka midjemåttet efter ett tag...

Visst har du rätt. Tyvärr är jag nog inte ensam om att dricka ett par öl för mycket för att hålla midjemåttet i schack.

"kjell.t " sa:
Anlagen kommer långt bak ifrån både på min mors och fars sida, kan vara en anledning till att mina avlidna släktingar har en genomsnittsålder på runt 95 årmin fars syskonligger på 90+ och är stigande medan min mors ligger på 99 år, 7 respektive 8 syskon och alla har levt ett gott liv men utan övervikt, så vi får väl se ;D ;D ;D
Vi får väl hoppas att du inte blir överkörd av en alkoholpåverkad thailändare i den kaotiska trafiken i LOS. Då hjälper inte bra gener. 8)

"gunnarg " sa:
Vi får väl hoppas att du inte blir överkörd av en alkoholpåverkad thailändare i den kaotiska trafiken i LOS. Då hjälper inte bra gener. 8)

Nä, för att vara säker för dessa bör man köra stridsvagn :p

Så här ser den ut, den lille rackarn! Som orsakar duengefebern..

duengemygga.jpg

Säkert skitgoda som friterade... ;)

Håller med er, det verkar som att ju mer vi försöker utrota dom, desto fler och större växer dom sig.. Moment 22

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
I
P
Svar
25