Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nån med erfarenhet att förlänga 30 dagars i Thailand.Tänkte e.v bespara mig två resor till Göteborg.Ja jag vet det finns tusen trådar om visum här men orkar inte bläddra.
Det var så länge sen jag hade turistvisa och gjorde en förlängning så det kan ha ändrats..??
Men annars var det ju bara att gå till Immigration och skriva en blankett och lämna in..
Pass och ett gäng kopior samt 1900 bth....
Det var så länge sen jag hade turistvisa och gjorde en förlängning så det kan ha ändrats..??
Men annars var det ju bara att gå till Immigration och skriva en blankett och lämna in..
Pass och ett gäng kopior samt 1900 bth....
Det är turistvisa du har väl..??
Så det inte är det vanliga ankomstvisat på 30 dagar..??
Det kan man väl bara förlänga i 15 dagar om jag minns rätt..??
Lyssna inte på ledarn där jag förlängde mitt ankomst visa i år och man får 30 dgr kostar 1900 bht var i khonkaen gick fort å smidigt när jag väl kom till luckan in ut ca 10minuter
Lyssna inte på ledarn där jag förlängde mitt ankomst visa i år och man får 30 dgr kostar 1900 bht var i khonkaen gick fort å smidigt när jag väl kom till luckan in ut ca 10minuter
Jag har använt allavisum förut men blir ju betydligt dyrare och krångligare, Kostar ju 800 kr + passfoton ca 80-200 + skicka i rekommenderat ca 80 kr kopia på pass flygbiljett ska dessutom fylla i ansökan så man gör ju i praktiken hela jobbet utom ambasadkontakten
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.