Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har försökt par gngr hänga på, hängt på här i Pattaya och kollat, men funkar inte blir mest irriterad och förbannad köttmarknad med gamla stofiler som slickar efter ungkött.
Sist jag va på gogo som Svensk hade här på nyårsafton par år sen, tjejerna gick förbi mig hela tiden, fick fråga till slut är det nåt fel på mig.
Så uppenbart att du är gift och ointresserad..
Kanske men när jag är full är jag allt annat en cheap, då skall man vara kung i baren och betalar 1000 baht per önskad låt.
Är efter det när jag vaknar upp jag blir cheap
Kanske men när jag är full är jag allt annat en cheap, då skall man vara kung i baren och betalar 1000 baht per önskad låt.
Är efter det när jag vaknar upp jag blir cheap
Den svarte har man ju råkat på några gånger även den vite, den svarte skall inte vara värre än ett fjärsingstick sägs det medans den vite kan vara dödlig?
När jag bodde i byn stod ena hunden och stampa och bet runt golvet, gick fram och kolla, var den vite, verkar som inget finns mellan tassarna på hundarna för den stack han hela tiden i tassen, som han huggde med svansen, hunden opåverkad och dödade scorpionen till slut.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.