Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har du ställt frågan till din fru?
Nu är det säkerligen olika ritualer runt om i Thailand. Men jag ställde frågan till min fru.
Man är inte på begravning 2 ggr, däremot efter 100 dagar är det någon form av hedrande av den döda blev svaret.
@Kalle, den första är originalet och den andra är kopian...
Här i LOC så gräver vi ned dem eller eldar upp dem och då är allt över(krasst sett), men hemma i LOS så firar man av de bortgångna ytterligare en gång, så har i alla fall jag blivit informerad om och detta är bara för att visa vörnad över den bortgångne.
Jag har även varit med om att öppna graven där benen förvaras efter bränning och damma/städa ur så det är rent..
Du har nog gnetat och betalat skatt, så du är mer än värd månadslön från statenoch att du sedan är en renlevnadsmänniska som lever på frukt å vatten, som är så billigt i paradiset..... gör dig till en helyllepensionär
Du har nog gnetat och betalat skatt, så du är mer än värd månadslön från statenoch att du sedan är en renlevnadsmänniska som lever på frukt å vatten, som är så billigt i paradiset..... gör dig till en helyllepensionär
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.