Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag tjänar inte 200.000kr i månaden och kaviar och ost är dubbelt så dyrt här. Har handlat kaviar men alltid dyrt och usel kvalitet men ser att det kommit på fler ställen, så jag kommer att bli tvungen att handla när det tagit slut. Kaviar kan jag inte vara utan, gott på äggmackan på morgonen. Några randiga kom med hit också men fanns inte med på bilden.
Jag tjänar inte 200.000kr i månaden och kaviar och ost är dubbelt så dyrt här. Har handlat kaviar men alltid dyrt och usel kvalitet men ser att det kommit på fler ställen, så jag kommer att bli tvungen att handla när det tagit slut. Kaviar kan jag inte vara utan, gott på äggmackan på morgonen. Några randiga kom med hit också men fanns inte med på bilden.
Nä jag tjänar inte heller 200 000 Skr i månaden men Kaviar har jag nog råd med.
Hur kan det skilja sig i kvalitet på Kalleskaviar direkt importerat från Sverige utav handlare här och den du importerar??
Nä jag tjänar inte heller 200 000 Skr i månaden men Kaviar har jag nog råd med.
Hur kan det skilja sig i kvalitet på Kalleskaviar direkt importerat från Sverige utav handlare här och den du importerar??
VAR PÅ LEK HOTELL OCH ÅT MIDDAG MED EN GOD VÄN IDAG, PRIS 250 BATH OCH EN LÄSK INGICK I PRISET.
DET VAR EN FÖRSTKLASSIG BUFFE OCH JAG REKOMMENDERAR DEN VARMT.
FRÅGADE OM JULBORDET, PRISET ÄR 1000BATH.
Min gode vän som är den mest ekonomiska människa jag känner uppskattade maten mycket, - vi åt inte överdrivet mycket men var proppmätta när vi gick därifrån.
Spagettin och köttfärssåsen var bra, finns allt, kyckling, kött, fisk.
Julgranen utanför Central är i världsklass!
Då ni mobbat bort en skribent från forumet får ni betala tillbaka med att lägga in bilder på julbord från Sverige och Thailand!
Min gode vän som är den mest ekonomiska människa jag känner uppskattade maten mycket, - vi åt inte överdrivet mycket men var proppmätta när vi gick därifrån.
Spagettin och köttfärssåsen var bra, finns allt, kyckling, kött, fisk.
Julgranen utanför Central är i världsklass!
Då ni mobbat bort en skribent från forumet får ni betala tillbaka med att lägga in bilder på julbord från Sverige och Thailand!
Fixade min egen middag häromdagen, detta är resterna jag åt dagen efter, kyckling, grönsaker i kokosmjölk med ris och några skivor pineapple slices + ett stekt ägg.
Gott och billigt!
Då räcker pengarna till annat!!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.