Pris till Phuket [Flygresa 2 pers Januari 2016 för 8400 kr Tur och retur]

B

Benjamino

Gäst
Hej

Jag undrar om jag har gjort med deal.
Köpt resa för två till Phuket Januari 2016 för 8400 kr Tur och retur.

Anser ni detta som bra?

Rent spontant tycker jag att det ser väldigt billigt ut för att vara vid den tiden på året för två personer. Vilket flygbolag åker ni med?

Rent spontant tycker jag att det ser väldigt billigt ut för att vara vid den tiden på året för två personer. Vilket flygbolag åker ni med?

Vi åker med:

British Airways
Cathay Pacific
Dragonair

Restid 23 h
Hemresa 22 h.

Tycker helt okej, 2-3 timmar upp och ner. Finns inga direkt flyg från Göteborg ändå.

Alla ovannämnda bolag är kända för bra flygbolag och säkerhet.

British Airways och Cathay Pacific är kanonbra bolag med bra service. Dragonair har jag aldrig åkt med men det är ju inte så långt mellan Hong Kong och Bangkok.

British Airways och Cathay Pacific är kanonbra bolag med bra service. Dragonair har jag aldrig åkt med men det är ju inte så långt mellan Hong Kong och Bangkok.
Du menar Phuket? hehe

Dragonair är dotterbolag till Cathay..
Och även en av okända flygbolag med hög säkerhet.
Läst gott om dem också.

Helt ok. Nu är det 10-12 år sen jag var i Phuket senast, det borde finnas en hel de bra öar där nere, Phi Phi island kanske.

Redan bokad....
Ska vara i Patong, Phi Phi Island och en till...
Sedan 3 dagars utflykt till smiliands island.

Similan Island är ok, kanske kolla in öarna i Phuket Island, coral island, Kho yao, Kho Khai, Kho Maphrao m.fl

3 dagars utflykt till Similan..
Ska ni bo ute på Similan då eller hur menar du?
Det är grymt fint att snorkla där ute men fy attan för att bo där över natten, tält är väl vad som erbjuds.

Min billigsta resa från Arlanda - Krabi för 4 år sedan är Skr 1598.- tur - retur direktflyg.

P1120523.JPG

P1120526.JPG

Liknande trådar

T
Svar
2
Visningar
3 K
M
A
Svar
23