SHL 2019/2020

Ja första perioden, va inte bara målvakten, va ju spel i en zon, Frölunda va helt överlägsna. Men som väntat backa dom hem lite i andra men sen bättre i tredje, bra match totalt å rolig att se.
Inget snack om att Frölunda är bäst just nu. :)FBK som vann med hjälp av sjabbel vid alla deras mål är starka hemma och lär bli bättre. Högt tempo och en kul match, fast HV var värda 1 pinne, men blev nada :mad:

Dags ikväll igen, Redhawks möter Brynäs borta. Två formsvaga lag som är i skriande behov av att stärka självförtroendet och poängskörden. Så det återstår att se om det är @eirkar eller jag som är gladast när bataljen i Gävle är över. :)
Och den andra matchen mellan DIF och Rögle, ja jag tippar inte idag men tror DIF får stryk i sudden ;) Tror även att Eirkar får:upanddown:

Brynäs börjar med att sitta utvisningar, får Malmö chansen att få pucken in i Brynäs målet. Sedan får Brynäs pucken in i Malmö målet. Brynäs- Malmö 1-1. Låter hoppfullt, men jag spekulerar inte :rolleyes:.

Det blir bortasegrar i kvällens båda matcher. Malmö leder med 2-5. Enda smolket i glädjebägaren är att DIF verkar ha drabbats av total genomklappning på Hovet mot Ängelholmsbönderna. 1-5 där nu. Men 3 välbehövliga poäng för Redhawks, skönt! Beklagar @eirkar .
Det verkar vara svårt för Brynäs att få pucken i målet :angry_transparent: :mad:, en duktig målvakt hos Malmö:clap_tranparent:. Grattis alla vinnande lag :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
50 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
2 K