SHL 2019/2020

Ja, vi får styra upp det när greven är hemma på bygden igen.

Vi kan ju börja kolla om det finns några roliga matcher i slutet november eller början december.
Typ Frölunda - HV71 en lördag hade varit något spinna vidare på :) E4 mötet i kväll är en oviss match, senast vann ”vi” med 5-0. Hoppas och tror på seger. Håller också på @Nam Falang s Leksand lite extra.:upanddown:

Nu är det dags att trappa ner ;)
Hur i hela friden första matchen kom med:-[:eek: men Frölunda skall jag se:)

Screenshot_20191101-004821_Chrome.jpg

Linköping måste va SHL s största asholes . Bara gnäll, bråk, och förstöra. Snacka om lipelag. Gnäller på domaren hela tiden, och publiken är nog den sämsta också. Nej hoppas detta skitlag åker ur SHL. Detta skrivet direkt ur hjärtat.

Vad gör Brynäs på isen vete fåglarna:angry_transparent:. Oskarshamn- Brynäs 2-2 o_Oo_Oo_O. Jag väntar tills matchen:rolleyes: är färdigspelat.

Senast redigerad av en moderator:
Det skiljer nio poäng mellan ettan och nian, mycket jämn serie så långt. Örebro är laget som överraskat positivt och DIF negativt. Nya tag i morgon med full omgång, och kanske vi får en direktrapport av @Berralund :)

Brynäääääs, blääh :mad::mad::mad::mad::mad::mad:. De harvar i botten. Med denna fart på isen, kommer de åka ut ur SHL :oops::oops::oops::oops:. Får väl börja leta en annan ishockeyklubb att heja på :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:. Jag är väldigt arg och besviken på Brynäs. Nu är det viktigt att få poäng inför slutspel i nästa år. Grattis till alla vinnande ishockeylag :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

Det skiljer nio poäng mellan ettan och nian, mycket jämn serie så långt. Örebro är laget som överraskat positivt och DIF negativt. Nya tag i morgon med full omgång, och kanske vi får en direktrapport av @Berralund :)
Skall försöka fixa någon rapport. Det blir kul att komma dit igen och förhoppningsvis få se Leksand åka på stryk. Återkommer imorgon!

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K