Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kycklingen de e inte bara massagen men vi ska veta att prostitonen mot västerlänningar e bara ett par prosent i thailand utanför nästan alla byar i landet finns de en eller flera kareoke ställen som dom säger men bara thai män där me dom som jobbar
Jag skriver bara sanning.
jag är ingen som söker damer för intimt umgänge då jag är gift.
Jag har fått aloe vera massage innan på stranden och då har inga sådana situationer uppstått.
Jag var ett offer i det läget jag befann mig!
Man kan säga att jag utnyttjades för ekonomisk vinning av ett målmedvetet proffs.
Kycklingen jag tycker ju inte att legolas hjälper till att bättra på ryktet för thailands jet-ski uthyrare med sina inlägg från verkligheten.
Jag skriver det jag har upplevt, utan någon tanke på att jag skall dölja något för att förbättra någons rykte.
Apropå jet-ski så frågade jag en annan badgäst i patong som brukade ligga jämte oss o sola.
Vad det var för villkor för o hyra en jet-ski?
Han sa att han fick skriva på ett papper där han förband sig att betala 1.000.000 TBH om han körde sönder den.
Bara det får ju en normalbegåvad människa att dra öronen åt sig.
Det är lugnt LG.
Blir du kvar på forumet så lär du märka att jag är en riktigt up and down människa.
Dom som är här får mej på köpet. Både på gott och ont.
Bra att du skriver din verklighet, det är ju det som gör ett forum. Att vi är olika, tycker olika, har olika erfarenheter m.m.
Den oändliga serie med klagomål på att Pattaya´s uthyrare av jet skis blåser turister
på pengar togs till nya höjder i Tisdags när en ägare till ett skrädderi hjälpte en uthyrare
och en polis att försöka blåsa Indiska och Ryska turister på 150.000 Baht för påstådda skador
på en jet ski.
En anonym ägare av en "Speedboat" anade dock ugglor i mossen och tillkallade reportrar till platsen.
Han var extremt arg över vad han kallade för ännu ett bedrägeri i serien som håller på att förstöra
Pattaya´s rykte.
Båtägaren hävdade att inblandade poliser får en del av kakan om dom lyckas få turisterna att betala.
Borgmästare Itthiphol Kunplome slår ifrån sig och säger att staden visst kontrollerar sina uthyrare,
och även hjälper till att medla när dispyter uppstår.
"Vi har ett bås på stranden där folk kan få hjälp i såna här händelser" säger han på Pattaya´s
facebook-sida.
Vart detta bås står placerat framgick inte, och han har sen dess inte skrivit något mer.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.