Pepsi
Forumveteran
@Ubon ! Jag förstår inte din svenska riktigt... Du ersätter ett personligt pronomen med ett substantiv för tredje person när du skriver... Eller vad man kan kalla det? Det är ju inte svenska.. "hur kan Ubon ha en uthyrd yta i en fastighet"... Är det dig själv du menar? Eller en annan person?Berralund upprörd? hur kan Ubon ha en uthyrd yta i en fastighet med intäkter som är skattefri, om Ubon skriver ut sig ifrån Sverige hur kan då Ubon behålla en bostad i Sverige?, om detta skulle jag berätta om i Ubon familjetråden, men då var det en häst som gnäggade, Ubon tappade både tråden och lusten att berätta, fråga inte, ni får läsa på själva, om Ni hittar rätt koncept så är det helt i lagens mening, nu blev Berralund upprörd, eller är det så att Berra är avis på en äkta konstnär, .eller avis för att Du inte får till en streckgubbe? nog är det ändock så att båda konstnärerna Wilks och Ubon med sitt upplägg var för sig är konstnärer ...
Om det är dig själv du menar så heter det väl "hur kan jag ha en uthyrd yta i en fastighet" ?