kurant
Forumveteran
Väljer du thaimassage eller oljemassage så erbjuder dom olika avslut.Jag har sett Thaimassage utföras många gånger dock, ser smärtsamt ut när svärmor knäcker och bänder och krossar (som det ser ut) 5555
Jag har faktist tagit en thaimassage en gång med för länge sen och det var inte bekvämt fan va hon bände, men någon frågan om happy ending fick jag inte trots att det var mitt i turiststråket i Patong.
Jag har flera kompisar som varit på massage här men ingen som fått happy ending, men enligt @Janne så får man det på varje massage salong på turiststråken, måste man fråga då eller?
Eftersom Janne har varit på alla massagesalonger på turiststråken och vet så måste han ju veta hur man får en förfrågan om happy ending med, för det är väl inte rykten vi sprider här utan fakta
Visst tror jag det förekommer, men vet inte om @Janne talar sanning när han säger att det är på varenda massagesalong på turiststråken eller när någon skriver att det är på 99% av massagesalongerna i Sverige, är det Taitjejerna som står för smutskastningen eller är det så att ryktespridarna om Thaitjejerna kanske är just ni som drar thaitjejernas namn i skiten för det är just nu ni som sprider ryktena bla. här
P.S. Jag tror det var @Janne som skrev att man fick happy ending erbjudande på alla salonger vid turiststråken, tog jag fel så får han ursäkta och den som skrev det tidigare i tråden kan ta åt sig istället![]()

Ser du en söt tjej i entre´n och väljer traditionell thaimassage som kommer mormor in i rummet istället....