Thaimassage i Sverige mm, en gråzon?

Jag har sett Thaimassage utföras många gånger dock, ser smärtsamt ut när svärmor knäcker och bänder och krossar (som det ser ut) 5555
Jag har faktist tagit en thaimassage en gång med för länge sen och det var inte bekvämt fan va hon bände, men någon frågan om happy ending fick jag inte trots att det var mitt i turiststråket i Patong.
Jag har flera kompisar som varit på massage här men ingen som fått happy ending, men enligt @Janne så får man det på varje massage salong på turiststråken, måste man fråga då eller?
Eftersom Janne har varit på alla massagesalonger på turiststråken och vet så måste han ju veta hur man får en förfrågan om happy ending med, för det är väl inte rykten vi sprider här utan fakta ;)
Visst tror jag det förekommer, men vet inte om @Janne talar sanning när han säger att det är på varenda massagesalong på turiststråken eller när någon skriver att det är på 99% av massagesalongerna i Sverige, är det Taitjejerna som står för smutskastningen eller är det så att ryktespridarna om Thaitjejerna kanske är just ni som drar thaitjejernas namn i skiten för det är just nu ni som sprider ryktena bla. här ;)

P.S. Jag tror det var @Janne som skrev att man fick happy ending erbjudande på alla salonger vid turiststråken, tog jag fel så får han ursäkta och den som skrev det tidigare i tråden kan ta åt sig istället ;)
Väljer du thaimassage eller oljemassage så erbjuder dom olika avslut. ;) turiststråk och unga tjejer samt oljan som val så kommer erbjudandet :)

Ser du en söt tjej i entre´n och väljer traditionell thaimassage som kommer mormor in i rummet istället....

Man får erbjudande tro mig ...

Thaimassage är skönt. Man kan ju be om mildare variant.

I Sverige är det inte förbjudet att erbjuda bara att köpa. Polisen har inga bevis och får inte gå in utan starka bevis.

Jag har bara varit på helkropps massage ca fyra gånger i Thailand. En gång (olje massage) blev jag "erbjuden" sex dvs hon rev av mig kallingarna och började ta mig på grejen. Jag ifråga satte vad som försegick då drog hon som en avlöning och massagen var över.

De andra gångerna har varit seriösa. För det mesta tar jag fotmassage medans frugan shoppar.

En vän till oss som brukar hjälpa frugan på städfirman är utbildad massös. Hon vägrar att utföra annat än massage men väldigt många gånger får hon frågan från manliga kunder om mer än så. Hon börjar bli rätt van men har flera gånger övervägt att sluta med massage. Hon är till åren och talar inte så bra svenska så hon har svårt att få andra jobb. Lite städning ibland dock.

Jag vet inte vad som pågår, jag hör bara rykten här, själv har jag aldrig hört talas om någon jag känner som blivit erbjuden dessa tjänster i Sverige bara rykten.
Polisen kan inte gripa på rykten, då måste ju ni som känner till det och har blivit erbjuden sådana tjänster och vet anmäla och vittna annars är det väl självklart att dom får forsätta, som sagt kan inte gripa och dömma någon pga. rykten.
Så istället för att klaga så är det ju erat ansvar ni som vet att anmäla, gör ni inte det kan ni ju sluta gnälla för då ger ju ni erat tysta godkännande.
Själv kan jag inte anmäla som sagt jag vet inget annat om det än dom rykten jag läser här i denna tråd.
Så enkelt är det inte. Tror inte att du förstått problematiken. Det är nämligen lagligt att sälja sex i Sverige, så vi kan inte anmäla kvinnorna.
Vilka män ska vi anmäla, det är ju inte så att det förekommer i öppna rum för allmän beskådan.
Jag hävdar att ansvaret till största delen ligger hos säljarna och de måste inse att de förstör för alla skötsamma thailändskor. Det måste till en moralisk press på dessa tjejer.

Tror inte att så många killar berättar öppet att de köper sex på salongerna så jag kan i och för sig förstå att ingen har sagt det till dig.

Jag tycker att vi har all rätt att klaga! Det är alldeles för få som gnäller om detta.

Man får erbjudande tro mig ...

Thaimassage är skönt. Man kan ju be om mildare variant.

I Sverige är det inte förbjudet att erbjuda bara att köpa. Polisen har inga bevis och får inte gå in utan starka bevis.
Precis så är det. Svårt för polisen att agera.

Senast redigerad av en moderator:
Så enkelt är det inte. Tror inte att du förstått problematiken. Det är nämligen lagligt att sälja sex i Sverige, så vi kan inte anmäla kvinnorna.
Vilka män ska vi anmäla, det är ju inte så att det förekommer i öppna rum för allmän beskådan.
Jag hävdar att ansvaret till största delen ligger hos säljarna och de måste inse att de förstör för alla skötsamma thailändskor. Det måste till en moralisk press på dessa tjejer.

Tror inte att så många killar berättar öppet att de köper sex på salongerna så jag kan i och för sig förstå att ingen har sagt det till dig.

Jag tycker att vi har all rätt att klaga! Det är alldeles för få som gnäller om detta.
Lagligt att sälja men inte lagligt att vara hallick och det är ägaren av stället om det bedrivs där.
Och tro mig inga av dom jag känner som skulle vara blyga och berätta om dom fått erbjudande, men tror ingen har vart på massage i Sverige ;)
Poängen är bara att det är inte så almänt känt dom flesta känner bara till det pga. rykten och säljs det sexuella tjänster på ett ställe är det bara att anmäla ägaren av stället.

Lagligt att sälja men inte lagligt att vara hallick och det är ägaren av stället om det bedrivs där.
Och tro mig inga av dom jag känner som skulle vara blyga och berätta om dom fått erbjudande, men tror ingen har vart på massage i Sverige ;)
Poängen är bara att det är inte så almänt känt dom flesta känner bara till det pga. rykten och säljs det sexuella tjänster på ett ställe är det bara att anmäla ägaren av stället.
Man måste ha bevis att ägaren är hallik. Och ägaren har ju ingen aning ...

Jag har sett Thaimassage utföras många gånger dock, ser smärtsamt ut när svärmor knäcker och bänder och krossar (som det ser ut) 5555
Jag har faktist tagit en thaimassage en gång med för länge sen och det var inte bekvämt fan va hon bände, men någon frågan om happy ending fick jag inte trots att det var mitt i turiststråket i Patong.
Jag har flera kompisar som varit på massage här men ingen som fått happy ending, men enligt @Janne så får man det på varje massage salong på turiststråken, måste man fråga då eller?
Eftersom Janne har varit på alla massagesalonger på turiststråken och vet så måste han ju veta hur man får en förfrågan om happy ending med, för det är väl inte rykten vi sprider här utan fakta ;)
Visst tror jag det förekommer, men vet inte om @Janne talar sanning när han säger att det är på varenda massagesalong på turiststråken eller när någon skriver att det är på 99% av massagesalongerna i Sverige, är det Taitjejerna som står för smutskastningen eller är det så att ryktespridarna om Thaitjejerna kanske är just ni som drar thaitjejernas namn i skiten för det är just nu ni som sprider ryktena bla. här ;)

P.S. Jag tror det var @Janne som skrev att man fick happy ending erbjudande på alla salonger vid turiststråken, tog jag fel så får han ursäkta och den som skrev det tidigare i tråden kan ta åt sig istället ;)
Av vad jag sett så måste det med alla vara en klar överdrift.På salonger där bänkarna står intill varandra är det dödfött med sådan verksamhet. däremot där det är enskilda rum kanske det är möjligt att erbjuda. Med det sagt är det inte säkert att de tillhandahåller en sådan tjänst.

Av vad jag sett så måste det med alla vara en klar överdrift.På salonger där bänkarna står intill varandra är det dödfött med sådan verksamhet. däremot där det är enskilda rum kanske det är möjligt att erbjuda. Med det sagt är det inte säkert att de tillhandahåller en sådan tjänst.
Det brukar ju finnas skynken mellan. Nog har man hört vad som händer på andra sidan skynket. I Sthlm är det nog egna rum som gäller.

Det brukar ju finnas skynken mellan. Nog har man hört vad som händer på andra sidan skynket. I Sthlm är det nog egna rum som gäller.
Inne på massagesalongerna på Central Festival med där dom har stora glasfönster så man kan se in, ligger ju i turiststråket ;)

Troligen inte där. Titta ett tag för att vara säker ;)
Nä är väl där men är nog mycket sånt här, jag skulle aldrig gå med på att frugan jobbade på massagesalong.
Hon fick dock ett nummer av en Thaikärring som hade massagesalong som hon ville att hon skulle vidarebefodra till Svärmor hon kunde komma dit och jobba extra när hon var nere.
Jag tror ju inte mycket på hokuspokus men svärmor är bra på healing massage.
Styvmorsan hade gått med en värk längre tid på vänster sida runt magområdet.
Hon sa inget till svärmor innan, svärmor gav henne massage när hon kom till magområdet "du har värk här" pekade exakt där hon haft en långvarig smärta, tryckte till Styvmor skrek av smärta, sen var värken borta.
Hon kom ner till fötterna när hon kände över dom pekade hon på vänster öra du har nedsatt hörsel här, vilket stämmer hon hör dåligt på vänster öra.
Farsan haft problem med benen, efter en massage där det skreks en del kunde han gå bättre än han kunnat på 20 år.
En väninna till mig som bodde här ett tag ville svärmor visa ett trick på, tog ett fast grepp under armbågen och tog totalkontroll över fingrarna, hon satt bara förstummad kunde inte göra nåt själv med fingrarna svärmor styrde dom med tryckningar under armbågen.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp