Yingluck fick 10 års Visum i Storbritannien.

Ja MPR måste ju vara kronan på verket av intelligens med sådana här ämnen "Hur många nationaliteter har ni legat med" skapat av en global moderator.

Tur att IL kom hit till ett forum med intelligenta människor!

Visst blev han utvisad, det var då han gjorde en DQ och smet med svansen mellan benen!

Jag gillar också hans alster från byalivet trots att det är ganska grova överdrifter/vita lögner i storyn ibland, men det hör kanske till i ensamheten i norr...........

En av orsakerna att jag registrerat mej här är faktiskt till stor del hans förtjänst då en polare berättade att han var med här och skrev om sitt byaliv.
Hur vet du att det är lögner vita eller ej ???

Nu skall vi akta oss för att göra personangrepp. Alla har rätt till sin åsikt och en debatt kan föras på ett civiliserat sätt med ömsesidig respekt för varandras synpunkter.
Håller med @Berralund ! Tråden verkar har spårat ur i person angrepp mellan ett par personer som kastar skit på varandra... :( De skriver med en massa förkortningar så andra inte skall fatta … B.S , DQ , IL bla bla...
Verkar vara speciellt två som bråkar.. @StefanXErixon och @flimmer. Något gammalt groll antagligen..?? :confused:
Sedan dras fler in i skitsnacket.. Och allt spårar ur... :( Snälla, låt oss slippa detta.. :wai:
Skärp er!!!! Sandlådenivå !!! En liten stund i utbytare båset skulle kanske få er att vakna.. :D:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Kram!!!

Hon har ju ett otal länder att välja "medborgarskap" i, liksom brodern.....

Ta på er långbyxorna och lås in fanstyget. Hon var naturligtvis helt medveten om broderns idéer och tog "risken".
Dubai e väl lite speciellt där man bara visar upp tillräckligt med kosing på konto och du blir godkänd.

Nu skall vi akta oss för att göra personangrepp. Alla har rätt till sin åsikt och en debatt kan föras på ett civiliserat sätt med ömsesidig respekt för varandras synpunkter.

Helt rätt, man kan också bevärdiga sina meningsmotståndare svar på deras frågor.

Håller med @Berralund ! Tråden verkar har spårat ur i person angrepp mellan ett par personer som kastar skit på varandra... :( De skriver med en massa förkortningar så andra inte skall fatta … B.S , DQ , IL bla bla...
Verkar vara speciellt två som bråkar.. @StefanXErixon och @flimmer. Något gammalt groll antagligen..?? :confused:
Sedan dras fler in i skitsnacket.. Och allt spårar ur... :( Snälla, låt oss slippa detta.. :wai:
Skärp er!!!! Sandlådenivå !!! En liten stund i utbytare båset skulle kanske få er att vakna.. :D:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Kram!!!

Lugn o fin Cola, jag är absolut inte ute efter bråk, det har jag fått nog av på annat plan.

Nåja, de röda var ju mycket framgångsrika i gatukrigande 2009-2010, ohotad etta vad det gäller våldsamheter skulle jag vilja påstå.
Jag tror det är att göra det lite för lätt för sig att säga att det är rött mot gult. Särskilt med tanke på att spelarna på bägge sidor i stor mån är dynamiska, dvs ibland gul ibland röd och ibland neutral eller något annat. Utöver dessa färger finns det vad jag förstår diverse andra grupperingar som kan spela på bägge planhalvor, samtidigt, och slaget handlar som vanligt om makt och pengar.Inte ideologier och rättigheter för folket och det har det aldrig gjort.
Jag förstår din taktik med den fattige röda, mot den förtryckande gula men jag tycker det är fel.

Själv gissar jag på att det finns ett flertal mäktiga grupperingar/businessmän runt Prayuth och att han är långt ifrån att kunna bestämma själv.

Jag gillar att diskutera med dig men i det här ämnet har vi nog uttömt våra åsikter 10 gånger för mycket redan :)

Ha en bra dag iaf / SatanG

Hej

Även vid detta exempel du tar så var det en skillnad, dom röda demonstrerade för fria val och demokrati, inte för att hindra folk ifrån att rösta, avskaffa demokratin och införa diktatur som dom gula.

Så skillnader finns faktiskt.

Själv har jag ännu inte vare sig sett eller hört talas om någon protest eller aktion där dom röda har haft som mål att avskaffa demokrati och för diktatur, hoppas att det aldrig blir någon heller

Mvh isan lover

Han blev inte utvisad. Han gjorde DQ exit när han fick för mycket mothugg.

Finns många åsikter om IL.

Jag gillar honom när han skriver om livet och upplevelser. Men när han slirar in på politiken blir det snabbt som en repig skiva igen. Första tiden här på TS var han väldigt bra. Lugn sansad och lagom. Men nu börjar han sprida sin dynga överallt i alla trådar.

Blir nog bättre när han börjar jobba igen och får lite mindre tid över.

Kram på dig IL, gillar dig men inte din propaganda.

Hej och kram på dig också.

Du hade nästan rätt och StefanXerixon helt fel.

Jag lämnade MPR efter en i mina ögon helt felaktig varning, totalt samlade jag på mig tre varningar sedan MPR startades tills jag hoppade av, så det blev väl någon varning var tredje år eller så, det tycker jag själv inte är speciellt mycket med tanke på att jag var en av forumets mest aktiva skribenter.

Sen kan man ju undra varför denne StefanX nu söker sig till detta forum och går i argumentation med just mig om nu MPR har blivit så mycket bättre utan mig.

Mvh isan lover

Senast ändrad:
Hej och kram på dig också.

Du hade nästan rätt och StefanXerixon helt fel.

Jag lämnade MPR efter en i mina ögon helt felaktig varning, totalt samlade jag på mig tre varningar sedan MPR startades tills jag hoppade av, så det blev väl någon varning var tredje år eller så, det tycker jag själv inte är speciellt mycket med tanke på att jag var en av forumets mest aktiva skribenter.

Sen kan man ju undra varför denne StefanX nu söker sig till detta forum och går i argumentation med just mig om nu MPR har blivit så mycket bättre utan mig.

Mvh isan lover

Om jag tycker att du har fel. så givetvis kommer jag att argumentera med dej.

Dina storys från ditt liv i norr, de gillar jag verkligen.

Jag är ganska så övertygad om att du och jag skulle kunna ha mycket givande diskussioner om vi satt ner och sänkte några pilsner......

Om jag tycker att du har fel. så givetvis kommer jag att argumentera med dej.

Dina storys från ditt liv i norr, de gillar jag verkligen.

Jag är ganska så övertygad om att du och jag skulle kunna ha mycket givande diskussioner om vi satt ner och sänkte några pilsner......
Pojkar!!! Om ni vill ha privata samtal eller privata åsikter om varandra så finns det möjlighet att göra det via PM.
Vad som personer skrivit på Mai pen Rai är väl oväsentligt för medlemmar på TS?? :)
Det gäller alla som skrivit och tjafsat med varandra om gammalt groll..
Ursäkta meeen vad har personliga bråk på TS, med Yingluck Shinawatra att göra??? :offtopic:
Knappast något... :wai::wai::wai::wai:

Med vänlig hälsning
PEPSI

Pojkar!!! Om ni vill ha privata samtal eller privata åsikter om varandra så finns det möjlighet att göra det via PM.
Vad som personer skrivit på Mai pen Rai är väl oväsentligt för medlemmar på TS?? :)
Det gäller alla som skrivit och tjafsat med varandra om gammalt groll..
Ursäkta meeen vad har personliga bråk på TS, med Yingluck Shinawatra att göra??? :offtopic:
Knappast något... :wai::wai::wai::wai:

Med vänlig hälsning
PEPSI
Jaså, Pepsi har blivit moderator nu också. Där ser man.

Jaså, Pepsi har blivit moderator nu också. Där ser man.
Vet inte vad som är problemet med dig.. Men något är det eftersom du alltid skall hacka ner på medlemmar... :confused:
För mig är du bara en gammal "Gube" som bara gnäller, tyvärr... ;)
Har inte sett något positivt från dig...
Men som sagt... Vad tillför du i tråden, angående Yingluck Shinawatra ?? INGET!!! Bara personliga påhopp... :confused:
Gå och vila middag gamle man.. Ta det lugnt... När du vaknar gå och mata duvorna... :wai::wai::wai:
De lyssnar säkert på dig... ;)

Läs hela så behöver du inte vara oförskämd.. Tack... Du är väl en av dem som gillar att förstöra för andra... :confused:
Lägg ner... :wai::wai: Tack!!! Tråkigt med sådana som hela tiden måste leta för att tjata... Det finns ju Mai pen rai för er...
Du är ju helt //
Jaja, det finns säkert ställen även för dig. Men du får nog bli lite mindre butthurt, prova med ett smile ibland.....

Senast redigerad av en moderator:
Vet inte vad som är problemet med dig.. Men något är det eftersom du alltid skall hacka ner på medlemmar... :confused:
För mig är du bara en gammal "Gube" som bara gnäller, tyvärr... ;)
Har inte sett något positivt från dig...
Men som sagt... Vad tillför du i tråden, angående Yingluck Shinawatra ?? INGET!!! Bara personliga påhopp... :confused:
Gå och vila middag gamle man.. Ta det lugnt... När du vaknar gå och mata duvorna... :wai::wai::wai:
De lyssnar säkert på dig... ;)
Nu kan jag faktiskt inte hitta något påhopp från Bertils sida men väl från dig mot honom och mot @Frogfish . Tagga ner lite är du snäll, jag förstår @BERTIL s reaktion på ditt tidigare inlägg. :wai: :wai: :wai:

Tycker Pepsi har helt rätt skall dessa från MPR var kvar här på TS så kan TS lägga ner. Satang och Atom var väl de första sedan har nu de andra mobbarna hittat hit. IL har alltid ståt upp för demokrati och försvarat röst rätten. Att han gillar Thaksin gör han ingen hemlighet av. Men vad Satang och Atom med sin svans står för har de aldrig riktigt bekräftatats. Bättre vore om ni förklarar er och skrev vad ni tycker istället. Fast det kanske inte går att försvara eller håller sig inom forums reglerna.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp