Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är faktiskt inte så säker på det, Yingluck är en skräpt kvinna som kan tala för sig själv, men givetvis influerad av sin bror och de har ju samma politik, men att han skulle styra helt och hållet är jag inte så säker på, men jag kan ju ha fel.
Tror Yingluck har att åka slalom mellan alla likt Stenmark, och det är hon nog skicklig på!
(nu riktigt hör jag hur trummorna börjar slå, denna ivrige Ivar som är så naiv) ;D ;D ;D
Ja och inte ett ord, som jag sa, jag ser nyheter varje dag och gjort så i snart 2 1/2 månad och har inte varken sett eller hört om detta, men så är det ju. ;D ;D
gunnarg, måste få fråga dig IGEN..... vem är du egentligen, mer hemlighetsfull nisse får man leta efter... Bor du nere på Phuket som du claimar, eller bor du i Udon Thani...
Ratchada......
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.